Balci sau fotbal?

Sigur balci, fotbal deloc... Am zis ca nu voi divulga cu ce echipa tin, dar o voi spune totusi, tare si raspicat ca tin cu Steaua. Desi mi-e rusine cu ce se intampla acum la echipa o spun ... O spun pentru ca acum sunt foarte trista si nervoasa. Sa ne bata Ceahlaul cu 3-1 pe propriul teren este al naibii de frustrant. Mai frustrant e cand iei un gol precum cel de-al doilea ...
Poate unii dintre voi nu intelegeti, nu sunteti microbisti, dar eu tin cu Steaua de mica si este greu de explicat si poate greu de crezut dar in momentul de fata ma doare tare rau sufletul si ma abtin sa nu plang de suparare. Am plans la unele meciuri, nu mi-e rusine sa recunosc. Ce simt pt aceasta echipa este greu de inteles. Cum tresalt de bucurie la fiecare gol dat adversarilor, cum sufar alaturi de echipa in momentele grele, iar cand zic numele Stelei stiu ca nu se poate sa tin cu vre-o alta echipa niciodata. Din pacate Steaua nu ma mai face sa tresalt de bucurie, Steaua ma supara pe etapa ce trece, si a reusit sa o faca si astazi in prima etapa din retur. Eu speram sa avem sanse sa castigam campionatul, dar asa nu se poate. Steaua nu mai este ce a fost. Steaua ma dezamageste. Steaua ma face sa nu ma mai uit la fotbalul din tara. Incep sa cred ca nu mai am ce vedea, decat scandaluri si batai, si lipsa totala de fotbal.
Totul merge prost la aceasta echipa. Si culmea nu incepe totul de la Gigi Becali. El in nebunia lui are deseori dreptate, incepand cu asa zisii suporteri care mai nou daca tot e iarna, s-au gandit ca ar fi bine sa arunce cu bulgari in antrenori si jucatori. Gigi mai are dreptate si in faptul ca nu se aduc jucatori deloc buni. Investete bani degeaba in toti descultii.
Totusi Steaua e Steaua ... si chiar daca nu o sa ma mai uit la meciuri (pana etapa viitoare probabil, ca nu voi rezista sa nu ma uit) sau poate niciodata, Steaua va ramane Steaua si va fi intotdeauna in sufletul meu. Poate o data si-o data va redeveni ce a fost...

3 comentarii:

  1. :)
    Calm, calm! Ei iau banii, tu ramai cu nervii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu asta, dar ti-am zis e in sufletul meu. Nu o pot scoate din suflet si nu pot sa nu ma supar si multi nu intelegeti ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Toti fotbalistii alearga ca niste nauci dupa o minge dar doar portarii reusesc din cand in cand sa prinda cate una. Foarte ciudat este jocul acesta. Nu stiu daca un extraterestru care ar privi un meci de fotbal ar intelege ceva... :))

    Pe de alta parte articolul tau este frumos, ce sa zic!:)

    RăspundețiȘtergere