:: Articol original, scris de mine in timp ce-mi beam cafeaua, acum 15 minute

Titlu: Articol original, scris de mine in timp ce-mi beam cafeaua, acum 15 minute
Autor:: Odorica Ion
Articol: La inceput m-am suparat pentru atentionarea dvs., apoi am cautat sa gasesc partea hazlie.
In primul rind vreau sa spun ca, am folosit numele meu real.
Ironiile cu privire la materialele brigazilor artistice, nu respecta realitatea.
Cei ca mine, care eram pusa(se credea ca aveam ceva talent), sa facem materiale eram obligati, caci altfel zburam.
Eu am varsat riuri de lacrimi caci, la virsta mea de atun ci voiam sa am alte preocupari, decit sa-mi fie mintea ocupata cu productia si materialele vesele contra muncitorilor.
Nu mai spun ca vorbele, trtebuiau puse pe muzica.
Dar recunosc ca in ajutorul meu, mi-a fost data o cartulie cu rime ca sa-mi fie mai usor.
Mi se spunea ca daca nu scriu, asteapta la poarta raf. 1oo de oameni, sa-mi ia locul.
Daca citeati memoriile mele, de pe celelelte bloguri(singurafelina, floaredecolt si altele de pe blogspot si weblog), am facut echipa(sefa mea), care raspundea de totul, cu o doamna fosta sotie de ministr. Misc.L.
Asa ca totusi a fost o ucenicie pentru mine, mai ales ca trebuia sa fac materiale si pentru o cunoscuta fabrica de sticla(nu am fost niciodata acolo). Asta era cel mai greu, cind nu ai experienta vietii, sa inventez mici scheciuri, fara sa stii nimic concret, ci numai din auzite.
Dar sa revin la articolele mele, care au avut gindul cel mai bun, cum trebuie sa procedez daca mai scriu? Sa scriu un art. aici si dupa lo min., sa-l pun pe blogurile mele? Am facut paralela de originalitate, cu mine. Mi-am zis ca eu sint originala acasa cind spal vase, dar daca plec sa duc gunoiul, nu mai sint originala, sint o copie.
Sa nu auda infractorii, aceasta teorie ciudata, caci vor fura sau omori si vor spune ca nu au fost ei, cei originali, ci niste copii.
Sper ca nu v-am inoportunat cu aceste explicatii. As avea multe de spus, dar nu am inteles bine cuvintul originalitate.
Nu cred ca imi impuneti, uniciate. Iar Capul sus, pieptul inainte !!! papapa, este sloganul meu din incheiere pentru recunoastere.
Astept totusi un raspuns. (Daca a iesit foto. sint eu la 18 ani)
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

2 comentarii:

  1. M-am lamurit ca numele dvs. este al unei doamne si nu al unui domn. Va rog sa-mi iertati modul deplasat de adresare.

    Doamna Ion,
    Cine v-a suparat, doamna?
    Va propun sa ne scrieti si noua aici cateva texte de pe vremea aceea, daca le mai pastrati, evident, chiar daca acompaniamentul muzical nu exista, caci cei mai multi de-aici nu au auzit decat de brigazi antitero.
    Chiar ar fi foarte interesant ceva cu parfum de epoca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa mi-am cucerit cititorii, povestindu-mi memoriile, pe blogurile mele. Sint mii de articole este mult de citit dar, pe parcurs vreau sa reiau unele dintre articolele mai importante. Si in privinta tiganilor veti intelege perfect.
    Cu respect si consideratie, Odorica Ion.

    RăspundețiȘtergere