Am desenat...

Iubito, mi-ai spus că adori muntele,
Ieri , când dormeai, l-am desenat pe obrajii tăi,
Care s-au înroşit şi au căpătat prospeţime
De la zăpada înălţimilor  lui.
Iubito, mi-ai spus că adori marea înspumată,
Astăzi, când dormeai, am desenat-o pe trupul tău,
Apoi, l-am învelit cu un cearceaf de spumă,
Ce-ţi mângâia duios trupul catifelat.
Iubito, mi-ai spus că adori cerul înstelat,
Azi-noapte, când dormeai,
Ţi-am desenat pe tălpi Planeta Venus
Şi te-am transformat în Luceafăr.
Iubito, mi-ai spus că adori răsăritul,
Dimineaţă, înainte ca ochii tăi să zâmbească,
Ţi-am desenat în ei Soarele, ca tu să străluceşti
În fiecare dimineaţă a vieţii noastre.
Iubito, mi-ai spus că adori apusul,
În seara aceasta, am desenat în interiorul tău dragostea,
Ca să fiu sigur că ea nu va apune niciodată.
Iubito, mi-ai spus de mii de ori că mă iubeşti,
Iar eu voi desena pe sufletul tău, toată viaţa, iubire,
Atunci când dormi sau îmi zâmbeşti ,
Aprobând măiestria mea de artist visător.

Geanina Codita

8 comentarii:

  1. Superba poezie!
    Imi plac poeziile tale ...de mor dupa ele.:)
    Vrei sa incepem povestea de dragoste?
    Eu am pregatit ceva, de inceput, dar as vrea, mai intii sa citesti tu in particular si apoi sa incepem, daca iti place cum am conceput-o.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. De acord, draga mea dragă.
    geaninacodita@yahoo.com, aceasta este adresa mea de mail.

    Aştept propunerea.

    Mulţumesc pentru răbdarea de a-mi citi versurile.

    Pupici geaninoşi peste normă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Geanina, frumos trup are iubita descrisa in versuri....
    Are totul... e divina, superba... chiar merita a fi iubita!
    Imbratisari cu dor!

    RăspundețiȘtergere
  4. DoarEu,
    un trup plin de miresme pictate de natură.

    Pupici geaninoşi peste normă trimit către tine, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Primesc cu drag pupici... fel de fel... Primesc si imbratisari! Faceti donatii serioase! Ha ha ha.
    Zambete si bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbă declaraţie de amor romantic Geanina. La cât mai multe versuri încondeiate aşa de frumos.

    O zi cât mai bună.

    RăspundețiȘtergere
  7. DoarEu,
    donez pupici şi îmbrăţişări peste normă.

    Hai că mi-a plăcut asta, draga mea dragă.

    RăspundețiȘtergere
  8. Paranoid Man,
    mulţumesc de lectură. O declaraţie simplă , izvorâtă din sentimente reale.

    Seară faină!

    RăspundețiȘtergere