ALIMENTE SAU HERBALIFE?

Prietena mea cea mai bună, după fiica mea, arată foarte bine şi la propriu şi la figurat.
Este măruntică si frumuşică, aşa o văd eu de pe vremea când eram în liceu.
De la prima vedere te cucereşte, are un farmec aparte, şi un suflet nobil.
Problema care mă frământă în legătură cu ea, este faptul că a înlocuit alimentele într-o oarecare măsură cu HERBALIFE!
Să nu credeţi că sunt invidioasă pe ea ,pentru că arată foarte, foarte bine, nu, problema o văd în altfel:
-nu mai prea poate mânca orice şi oricât, chiar fără să exagereze, uneori îi este rău. Ea zice că-i este rău de la 2-3 sarmale...eu consum chiar 5 şi ceva ciolan afumat şi mi-e bine!
-pe lingă asta sunt şi foarte scumpe aceste PERSONALIZED PROTEIN POWDER.
Eu n-aş putea să-mi administrez aşa ceva, că nu mi-ar ajunge pensia, ha, ha, ha...
Deşi prietena mea zice că acestea, nu dau reacţii adverse, dacă le consumi conform indicaţiilor, eu mai am îndoieli.
Dacă aţi consumat sau dacă sunteţi în cunoştiinţă de cauză, m-ar interesa părerea voastră.:)
După părerea mea, tot alimentele, mai ales cele pregătite în casă sunt mai bune!

5 comentarii:

  1. În general refuz consumul de pastile, dar ca să le iau ca să slăbesc depăşeşte orice.

    Mâncare sănătoasă şi mişcare, atât!!!

    Te îmbrăţişez cu toată dragostea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Geanina ,
    zice că astea sunt în loc de mâncare, seara şi dimineaţa, ei consumă mâncare gătită la amiază şi în rest prafurile acelea, frumos mirositoare.
    Nu au slăbit că nu erau graşi nici înainte, dar au făcut muşchi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu este deloc sanatos. Mancarea este mancare.
    Daca vrea sa ia ceva pastile de slabit sau sa tina o cura, este necesar sa consulte un nutritionist, altfel ar putea iesi chiar rau. Isi distruge sanatatea.
    Sfatuieste-o sa mearga la nutritionist!

    RăspundețiȘtergere
  4. Io habar n-am ce-s astea :D
    Acum serios, nimic nu se compara cu mancarea preparata in casa....si ce gust bun are....no, vorbeste gurmanda din mine.

    RăspundețiȘtergere
  5. yoursweetsacrifice,
    si April draga mea, va multumesc de comentariu, cred ca eu sunt mai gurmanda,si mi-e bine...

    RăspundețiȘtergere