Ai barca, ai parte ...

Si niste cizme de cauciuc te-ar scoate din "shit" ...
E dimineata, ora 6, suna ceasul pentru a pleca la munca ... nimeni nu se gandea ce este afara ... Imi fac toate treburile specifice pregatirii pentru munca si am plecat ... In fata blocului observ ca ploua si ca s-a mai topit din zapada ...
Fac stanga si surpriza nu am pe unde sa o iau ... nu e grav o balta uriasa pe toata straduta ...
Cum traversez? Stiu, mi-am zis, trec pe soseaua mare direct ... ma apropii de sosea, trece o masina si "pleosc" o mare de apa fix pe mine ... Bun, nu e bine pe aici ... Ma intorc o iau pe straduta prin apa ... Am cizme de piele, doar nu m-oi uda ... O iau frumos la pas, eram sa alunec de doua ori, bine ca nu am cazut in balta.
Ajung la tramvai dupa 20 de minute, desi in mod normal fac 5 minute pana acolo, la semafor, balta juma de drum ... Deja obisnuita, o iau prin apa ...
Acum e acum ... Mare surpriza, mare, la tramvai ... Pe refugiu nu mai aveam loc ... Da din coate ca venea si tramvaiul si urca ... Vine tramvaiul ... Unde sa urc? Unde? Oamenii stateau deja atarnati pe scara de la statia precedenta, eu ce fac? Nimic, astept urmatorul tramvai ... Al doilea, la fel, al treilea la fel ... Bun, viata e frumoasa ...
Hai sa mergem la un taxi. Nu exista asa ceva, toate sunt ocupate si pe drum ... Eu cum ajung la munca? Incepusem sa simt ceva ud si la picioare ... Am zis totusi merg pana la prima pe jos si poate gasesc un taxi ... Nu aveam pe unde traversa, oriunde ma intorceam balta ... Erau mai mari decat anterioarele, nu puteam sa trec pe acolo, ajungea la genunchi ... Asa ca am zis sa o iau pe sosea ... Cand surpriza, cat pe ce sa ma calce masina ...
Imi bag picioarele ma intorc acasa si imi iau o zi din concediu ... Eram pe o alta parte, am zis k e la fel ca pe acolo pe unde am venit, dar nu ... Traversez, o iau pe trotuar si la un moment dat apa cat vezi cu ochii ... imposibil de trecut ... Injur, ma uit imprejur, injur din nou si ma intorc ...
O iau pe unde am venit, ajung in locul unde m-a stropit masina ... Un batranel incerca si el sa treaca pe unde eram eu ... Injura si el de zor, se chinuia si cu vantul si umbrela si ii spun ce e pana la tramvai ... s-a intors si el acasa, poate sa mearga si maine la doctor ...
Acasa alti nervi, dar asta este o alta poveste ... Cea mai "frumoasa" zi din viata mea, fara doar si poate ....
Bucurestiul este necirculabil ... daca trebuie sa iesiti, fara cizme de cauciuc nu o faceti ...

6 comentarii:

  1. :) este nemaipomenit cum povestea aceasta se repetă an e an ... parcă este de când viața, urât, foarte urât.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ehh, incredibil ... Nu ma mai mira nimic ... Romania ... Dar am sanse sa-mi pierd slujba pt k nu am anuntat nimic decat azi dimineatza, mai sunt si in perioada de proba inca ... perioada care se termina in 10 zile ... so ... sa vdm ce urmeaza ....

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu pot să cred că aceste poveşti şi trăiri chiar se-ntâmplă. Poate soarta vieţii te va purata pe alte meleaguri unde drumurile par să fie mai curate, traficul mai liniştit, şi oamenii mai zâmbitori.

    RăspundețiȘtergere
  4. off ... ce frumos ar fi. Doamne ajuta. Uneori imi vine sa urlu ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-e mila de cei din Bucuresti,greu loviti de vreme...
    Sa speram ca e totul ok,si cei de la serviciu vor intelege draga Deea..

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu sper ... Noroc k maine l-am convins pe tata sa ma duca cu masina, k imi era imposibil sa ajung si maine ... am incercat azi sa merg pana la facultate, am reusit cu greu, m-am udat iar, dar pe partea aia s-a circulat mai bine. In unele locuri si-a mai revenit daca pot spune asa ...

    RăspundețiȘtergere