victima sau de neinteles?

R-De ce nu te iubesti?

eu-wow! ce te face sa crezi ca nu ma iubesc? :|

R-Nu te-am vazut niciodata in fata oglinzii sa te admiri sau sa spui ca azi te simti frumoasa. Esti ironica cand iti spun ca ti-ai cumparat un accesoriu dragut si mi se pare ciudat sa nu vorbesti despre tine.

eu-gresit! asta nu inseamna ca nu ma iubesc, doar ca nu astept complimente ieftine de la oameni. iar daca imi cumpar ceva "dragut" este logic ca ma reprezinta si imi place. Vorbesc despre mine cand este cazul, ma cunosc sau cred ca ma cunosc, sunt satula de gandurile mele, de oglinda mea, de tot ....eu. Ar fi prea mult pentru mine sa-i asfixiez si pe altii cu "Eu".

R- Da... dar daca nu te admiri tu nu iti vor observa nici altii calitatile.

eu-Altii e prea mult spus. Nu vor observa cei artificiali care pun pret doar pe aparente. Ca sa fii iubita nu trebuie sa porti decolteu si nici geanta roz!

R-Si totusi ai prieteni "artificiali" si te doare orice comentariu rautacios aruncat de marionete, manelisti etc. Unde este atunci increderea in tine?

eu- Corect! am incredere in mine, nu in altcineva. Comentariile nu imi murdaresc personalitatea si da, ma doare sa fiu criticata de niste "mucalisti" care nu au nicio realizare si nici macar un vis de urmat. Este mai profund si prea mult de explicat ca sa ma poti intelege. Prietenii mei artificiali :)) sunt ai mei... asta inseamna ca inca mai straluceste acel ceva care mi-a atras atentia la fiecare . Sigur ca atunci cand acea sclipire se face scrum, moare si prietenia.

R-Mi se pare arogant raspunsul. Tu nu ai defecte? Totul depinde de tine?Tu nu gresesti?

eu- App de aroganta, pana si aroganta poate fi "sclipirea" cuiva. Daca este original si ai sute de "glumite" la care doar aroganta din el da cele mai bune replici, ce faci daca se schimba, devine banal. Toti prietenii mei "au scris in frunte" un cuvant, pentru ca nu sunt prietena cu poze, haine, greutate , bani, diplome, inaltime, toate astea sunt auxiliare.1* Am defecte si calitati :)) la dracu` sunt si eu om. Nu-mi doresc sa fiu perfecta si nici sa ma schimb. Ce tu nu suporti la mine este foarte posibil sa fie "sclipirea" din mine pentru altul.2* Cu prietenii nu totul depinde de mine, eu detin jumatate. 3*Gresesc ...

R- Niciodata nu m-am gandit ca ai reguli pentru o prietenie...

eu-Dintotdeauna au existat aceste reguli nescrise. Unii dintre noi incercam sa le personalizam si le explicam cum putem.


R-Pentru iubire ai o regula?


eu-e greu... poti sa scrii milioane de cuvinte despre iubire si sa simti fiecare litera. Eu nu pot sa scriu mai mult de doua "iubesc iubirea"


R-Simt ca nu te cunosc:| de ce?

eu-Nu ai "citit printre randuri". Nu ma voi duce niciodata la cineva cu sufletul in mana sa i-l ofer. Eu am ferestrele deschise ... e adevarat ca multi nu le observa...


R-Tu esti trista:|.

eu-Depinde... la ce oameni ma uit. Sunt multumita ca nu a murit in mine tot ce e mort la altii.

R- Cum te vezi peste 10 ani?

eu-Daca nu-mi pierd increderea in ziua de maine voi fi curata si peste 10 ani.

R- Ce te face sa zambesti fara sa te poti opri, te-ai simtit vreodata fericita fara sa existe cel "dar"?


eu-of course :) zambesc din politete, zambesc sa ma scot dintr-o situatie penibila, zambesc sincer, zambesc cand vad ceva frumos :> , zambesc cand vorbesc cu tine -ma amuzi ;)) , ma bucur de orice detaliu. Trebuie sa fiu fumata sa zambesc fara sa ma pot opri!

R- :)) Nu mi-ai zis cand ai fost fericita.

eu- am multe amintiri fericite. Este imposibil ca pe drumul indeplinirii unui vis sa nu te intalnesti si cu fericirea, chiar daca nu mi-am indeplinit visul.

R-Urasti pe cineva?

eu- imi urasc orgoliul si pesimismul. Nu urasc pe nimeni dar nici nu-i pot suporta pe multi :) asta nu inseamna ca le doresc raul. Mi se pare ciudat sa ma intrebi daca urasc sau daca sunt fericita. Cum eram in ochii tai pana azi?

R- Erai fofo... si atat.

eu- au :)) a durut asta! Si acum ...

R- Nu stiu cum sa ma comport

eu-Fii tu.






2 comentarii:

  1. Iubiti-va ca sunteti Flory! :)
    Si totusi, te iubesti?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ma iubesc ca sunt si mai ales ca nu am motive sa imi fie rusine ca sunt. Dar asta am vrut sa explic mai sus ca nimeni nu poate defini fericirea, iubirea sau modelul perfect de a fi sau a arata. Totul difera de la om la om.

    RăspundețiȘtergere