Va urez Sarbatori Fericite!

http://reportinfo.files.wordpress.com/2008/12/banner_craciun2.jpg
Ma bucur nespus de mult pentru faptul ca am reusit sa adun sub un acoperis atat de multi oameni miunati,care spre surprinderea mea,au transformat acest blog intr-un loc unde intri cu placere,unde te poti relaxa si uita de problemele de zi cu zi.Chiar daca au mai fost,si cu siguranta vor mai fi mici conflicte,ca doar suntem 100 de oameni cu mentalitati diferite,atmosfera care predomina pe blog este una placuta.Intr-o luna si jumatate am creat impreuna un blog IMENS,cu peste 1000 de articole,un blog care creste cu fiecare ora ce trece.Tot ceea ce va trebui sa facem este sa incercam sa scriem articole cat mai de calitate,si sa asteptam sa mai treaca cateva luni,pana cand Google ne va observa popularitatea de linkuri.Dupa aceea,va garantez ca succesul va fi si mai mare,si vom atrage mii de vizitatori zilnic.De mentionat,ca si siteurile foarte mari din Romania,in primele cateva luni nu au avut decat cateva sute vizitatori.
Va doresc din tot sufletul sa aveti parte de cele mai fericite si frumoase sarbatori,si chiar daca aveti unele necazuri,sa uitati de ele si sa fiti optimisti,pentru ca viata este frumoasa oricum ar fi ea,este un dar de la Bunul Dumnezeu,care nu poate fi cumparat cu bani,si care este rezultatul iubirii dintre parintii nostrii.

Craciun Fericit!

2 comentarii:

  1. Multumim frumos Feri! Suntem buni cu totii si vom trage blogul in sus! Dar si el pe noi!
    sarbatori fericite si tie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm!!uite exact ce spuneam si eu in postul meu,cred ca am publicat cam in acelasi timp...viata e frumoasa,asa este Feri,dar noi trebuie sa-i dam culoare...prin ceea ce intreprindem zilnic....chiar daca suntem "vamuiti" uneori,sa mergem mai departe increzatori ca El are grija noastra.N-am ingenunchiat in fata nimanui in clipele de greu,decat in fata lui,am mers cu demnitate inainte,cu speranta ca vor veni si zile mai bune...si ele chiar au venit.

    RăspundețiȘtergere