i prea batran sa ne omoare-n strada

Cand eu deschid cadouri sub brad si muzica de Craciun din suflet cant..tu te duci la tine la tara si mananci cartofii direct dim pamant

La kilometru zero-i pace si se aprinde becu, sunt slabe sanse-n in 2007 sa ne impuste secu'

Poti sa petreci cu fratii, surorile si verii, ca Nelu nu mai are forta, sa vina cu minerii

Te miri de ani de zile ca nu vine Mos Craciun si plangi ca prostanacu'...da tu te gandesti ca saracu'...nu poa' sa intre in canal cu sacu'

Anul acesta Mos Craciun o sa vina atunci cand o sa ai tu bani de lumina

Zi de zi o arzi ca-n Bronx in fata blocului pe trotuar, iti urez sarbatori fericite si sa vina si la tine un Mos Craciun cocalar

Afara ninge ca-n povesti, e Craciunul..mare sarbatoare..sper sa-l sarbatoriti cum se cuvine acolo la deratizare

Cand Mos Craciun vine si aduce cadouri celor cuminti tu mananci ciorba de trei ori pe zi si-ti aduci aminte de ziua in care aveai dinti

Daca vrei sa vezi ce o sa-ti aduca Mos Craciun in acest an, iesi putin din bloc, mergi la ghena si uite-te in primul cazan

Ca sa vin Mos Craciun de sarbatori trebuie sa dai cu banu'..daca nu..iti bagi unghia in gat si ne vedem la anu'

Zeci de lumini s-aprind in brad
Copiii primesc daruri
Eu dorm afara unde cad
C-am pierdut tot la zaruri

Lumina de Craciun e sfanta si vine de la o stea, eu nu am ce baga la burta si nici nu am ce bea

Primiti cu drag un SeMeSe
Petreceti oameni buni,
C-aveti carnati de porc pe mese
Iar eu mananc taciuni

Dupa un an de munca grea, iti meriti acum darul, ca fie vrema buna-rea...ai stiut sa faci trotuarul

Ma-ta scria istorie in parcari si nu satisfacea decat soferii de Tatra...tu cand sufli in punga aia alba parca vine Mos Craciun pe muzica de Sinatra

Chiar daca tot restul anului esti un cocalar nespalat, pentru mine - de Craciun esti mai bun, esti adevarat.

Traim intr-o tara condusa de un pigmeu slugarnic si un betiv obosit, bine ca n-ai televizor in puscarie sa vezi toate astea...Craciun Fericit.

In acest Craciun bantuit de recesiune trebuie sa ne platim taxelet si sa ne punem poftele-n cui...si Barak Obama a recunoscut ca a muncit la negru macar o data in viata lui.

Am inventat cele mai frumoase urari de Craciun si le dau la toata familia...vreau sa-i conving sa-mi ia ce mi-a promis mama...uneori am senzatia ca sunt mai misela decat sotia lui Obama.

Fulgii cand incep sa cada... se asterne iar zapada, pe strazile poleite...multi betivani or sa cada...

Stelele sclipesc peste noaptea de Ajun si afara ninge iar..bucura-te de Craciun..chiar daca esti boschetar

Vin sarbatorile de iarna..vine Craciunul..ne asteapta inca un an...ma gandesc cu groaza cum o sa mearga economia..la ce fata are Stolojan

De Craciun iti urez un an de 10 ori mai bun, 100 de bucurii si 1000 de zambete de copii