Primiţi cu colindul?

Nu sunt fan al sărbătorilor. Nu-mi plac sărbătorile defel. Nu reuşesc să intru în atmosfera de sărbători, nici nu mă chinui prea tare.
 
 Nu-mi place nici Crăciunul. Nu mă ajută nici Hruşcă - celebrul purtător de ler, nici Fuego - idolul femeilor la menopauză. Nu îmi plac ţiganii care mă agasează cu capra lor pe stradă, nu-mi plac copii trimişi de părinţi la colindat prin baruri, nu-mi plac cerşetorii care îţi urează Crăciun Fericit doar dacă le dai bani, nu-mi place zăpada, nu-mi plac târgurile de Crăciun, nu-mi place că toată lumea e agitată, nu-mi place liniştea din după-masa Ajunului de Crăciun, nu-mi place că nu vine Moş Crăciun, nu-mi place să-l văd pe Moş Crăciun strângând fonduri pentru te miri ce organizaţie nonprofit, nu-mi place că trebuie să îmi bag un copac în casă, nu-mi place că toată lumea urează la toată lumea Sărbători Fericite, nu-mi place că primesc aceleaşi sms-uri de la toată lumea, nu-mi place că trebuie să văd aceleaşi filme la tv în fiecare an, nu-mi place că Moş Crăciun e publicitar, nu-mi place că nu mă strânge nimeni în braţe, nu-mi place că o să mă îmbat iar, nu-mi place dacă nu mă îmbat. Nu-mi place.
 
 Păstrez însă tradiţiile, aşa că vin la voi cu un colind. Primiţi cu colindul? Sper să primesc un pahar de vin, o bucată de cozonac şi o îmbrăţişare. Să aveţi parte de un Crăciun liniştit şi de un Moş darnic.

7 comentarii:

  1. Nu stiu daca ai auzit de povestea unuia Scrooge, este o poveste clasica de craciun; semeni in cele declarate aici cu el...dar na, fiecare se poate schimba; in fine, sa -ti dea Dumnezeu o dispozitie mai buna si ganduri mai optimiste, si sarbatori fericite :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Scrooge sau Grinch? Sau e acelasi? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Femei la menopauza? hmmm!m-ai nimerit,apoi,Mitza draga,nu-i niciun bai,ca de Craciun esti bine primit in orice casa cu colindul...bine macar ca stii colinda!
    Pregatesc vinul,da o fuga la Viena! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. macar ca avem liber de craciun trebuie sa iti placa si tot iti place! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mitza, :)
    Iti doresc ca pana de Anul Nou sa treaca Fat Frumos calare pe-un cal alb pe la fereastra ta.
    Anul care vine o sa-l iubesti din nou pe Mos Craciun! :)
    Parol!
    Pariu?

    RăspundețiȘtergere
  6. @Dane,Mitza este baiat,poate o Ileana Cosanzeana,care sa-l iubeasca mult...:)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Dan: Ce sa caute fat frumos la mine? :)) Eventual sa iesim sa ne imbatam ca Shreck :P Tu chiar vrei sa urasc Craciunul de acum incolo de imi doresti un fat frumos la fereastra? :))

    RăspundețiȘtergere