Plansul ajuta sanatatii


Citind articolul unei blogherite in care se destainuia ca plange cam des ,am facut un comentariu,pe care din cauza faptului ca a cazut reteaua(pfai,uite ca se intampla si-n Austria nu numai la mine in Satu Mare...;) ) l-am pierdut...in fine,asta e!incercam acolo sa-i spun ca de altfel plansul ajuta sanatatii,descarcarile psihice realizandu-se astfel.Personal ,pot spune ca ma linisteste,dupa un plans se spune ca nivelul stresului este mai redus iar sanatatea trupului si a mintii este mai buna.Eu imi manifest emotiile puternice prin plans,ma emotionez foarte usor chiar si la ascultarea unei melodii care imi place mult sau pur si simplu,natura,ma face uneori sa raman miscata adanc.Imi amintesc in primavara cand am fost la prietena mea din Italia,erau copacii in floare,treceam cu masina la un moment dat pe linga o livada de piersici,totul era roz,soare,la CD  -ul din masina canta Michael Jackson-Will you be there,am simtit ca-mi cad doua lacrimi,ma uit la Camelia sa vad daca ma simte,si ce vad? si ea era la fel de inlacrimata,am zis,nu se poate! sa rezonam atat de mult!si unde pui ca ne-am cunoscut prin internet,gratie unui forum unde eu eram moderator...uite ca si internetul are oameni minunati,trebuie doar sa-ti deschizi sufletul,ei te asteapta!
Acum sa nu fiu inteleasa gresit,nu e bine sa devina o obisnuinta,sa nu exageram,plansul vindeca,dar,spre exemplu atunci  cand pierzi pe cineva drag,e mai greu cu vindecarea,eu am plans poate chiar prea mult si asta nu mi-a facut bine deloc.Poate continuam acest lucru daca nu-l visam pe el intr-o noapte,cand ma ruga sa nu mai plang ca lacrimile mele il ard si nu se poate odihni...din acel moment,am scos plansul din lista atitudinilor mele,l-am lasat doar pentru momentele de mari emotii,incarcari negative de care nu m-am putut pe moment debarasa altfel.
Legat de plans chiar si cercetatorii afirma ca lacrimile pot fi un mod de reechilibrare al organismului dupa un eveniment stresant ,dupa spuselelui William Frey  profesor de farmaceutica la Universitatea din Minesota,cica "eliminam toxinele create in timpul unei activitati stresante"asa ca daca vreti sa va simtiti mai bine,plangeti dragi mei...dar cu masura! ;)

sursa foto:http://www.avatare.ro.im/triste/avatars-trist.jpg.php

6 comentarii:

  1. -așa e tasha
    -m-ai emoționat până la lacrimi descriind visul.
    -din cauza faptului că femeile își exteriorizează emoțiile mai des trăiesc mai mult
    -am citit pe CNN că și înjurăturile ajută la detensionare, =)), poate să folosim înjurături decente, cât de ciudat ar suna să înjurăm decent. deci, este bine să înjuri. :) decent, vă rog :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da...chiar si rasul si mania...ajuta...deci cu alte cuvinte toate manifestarile noastre vin in sprijinul sanatatii,hai sa nu ne inhibam,sa ne manifestam asa cum ne vine,stie organismul nostru ce sa-si aleaga atunci cand simte ca e in primejdie...
    Uite,spre exemplu prietena mea din Viena,tipa,eu n-am fost de acord cu aceasta manifestare,dar ea mi-a explicat ca asa se descarca...devine mai calma apoi,ma rog daca-i foloseste,i-am zis da-i drumul!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa,Selena,legat de vis,il vad uneori inainte de a mi se intampla niste lucruri importante in viata,e ciudat,crede-ma!N-am gasit un act important dupa moartea sa,l-am cautat disperata prin toata casa,trebuia sa fac succesiune,si ce crezi?noaptea l-am visat pe el...imi spunea unde este actul...era intr-o mapa intre actele lui de la politie...exista o mare corespondenta intre vise si realitate.M-am convins de asta.In ultimul timp il visez insa mai rar...din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt convins ca ai dreptate:)...adecarul e ca cine nu se simte mai eliberat dupa o portie de plans in situatii cu mai putin soare ?:D...toate cele bune:)

    RăspundețiȘtergere
  5. wow, întotdeauna am gustat povestirile de genul ăsta. este nemaipomenit, deși îmi pare rău că nu este lângă tine. cine știe, eu nu știu, este ceva. știu pe cineva care a povestit cum visa că îi fuge cățelul chiar când sărea peste balcon. nu l-a mai găsit pe foxulică, l-a luat cineva, cred. a avut mărturia cuiva, care după ce l-a văzut aterizând de la mezanin l-a văzut și fugind către o gașca de maidanezi. :) așa că se întâmpla.

    RăspundețiȘtergere
  6. Se intampla,eu am tot visat lucruri care mi s-au adeverit si asta cand era el in visul meu,pina acum o jumatate de an...dar imi explic poate si de ce nu mi se mai intampla...a aparut la un moment dat cineva in viata mea,dar care din pacate a iesit la fel cum a intrat..c'est la vie!

    RăspundețiȘtergere