O mie de ganduri


mecena lacrimi de adevar
Asculta mai multe audio Diverse



Ce impresie aveam...erai sprijinul meu langa care ma trezeam ametita de iubire falsa...de un teatru penal; un jeg ce il iubeam.Te-am provocat sa-mi deschizi ochii, sa imi arati cine esti cu adevarat.Felicitari! Ai reusit.Ai reusit sa imi arati adevarata cale pe care trebuia sa o urmez daca nu ma "trezeai"...Ai reusit sa ma faci sa ma simt ca un "...". Si iti MULTUMESC din inima ca ai facut asta la timp...Mai bine ca am aflat acum ca sunt : "proasta care iti risipeste banii zi de zi, etc." Nici nu ma asteptam sa-mi spui ca sunt singura care iti ierta atatea, fraiera pe care o inselai, idioata care te asculta , proasta care te facea fericit...Aaaaau...si ce doare...Nu ma doare faptul ca am descoperit atatea mai mult decat timpul pe care l-am pierdut ... Nu dau vina pe tine,ar fi urat din partea mea...problema era la mine, tu erai "perfect".Stii ce e cel mai rau in viata? Sa ii fie cuiva mila de tine...sa te priveasca cu mila...si odata cu asta sa fii ultimul om de pe pamant,si un caine se simte mai important ca tine...chiar si un "..." in mijlocul strazii valoreaza mai mult decat tine...Mi-e mila de tine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu