Iubiti-va...

Ce e dragostea? Nimeni nu poate sti. Daca iei dragostea si o dezbraci de foitele sale: mangaieri, saruturi, fluturasi in stomac, zambete, creatie - ce mai ramane?
Am iubit barbati pe care i-am crezut cititi si invatati. Am gandit ca daca au calatorit la Paris, au descoperit ce inseamna romantismul. Dar de unde? Tipa cat il tineau plamani ca nu m-am asezat lamasa pe care ovoia el in cofetarie. Imi spunea despre plimbarile pe Sena cu fosta sa iubire. Astepta sa ii platesc biletele la teatru - asa au si ramas - fara nicio jena ca e un barbat intretinut. Nu m-am simtit deloc iubita in acea relatie. Am stat sperand ca, citit fiind, se va schimba. De unde. A citit pentru a bifa un numar de carti in CV-ul sau si atat. Trist dar adevarat.
Am pierdut timp cu un om de trei lei... mai bine stateam singura si imi tineam si banii pentru sufletul meu...
Fetelor si dragi baieti, aveti grija in ce relatie intrati... si nu astepti sa se intample minuni daca nu se intrezaresc din primele saptamani.
Sufletul e atat de sensibil,timpul este atat de pretios...
Nu cautati diplomele... de foarte multe ori, credeti-ma am verificat, nu au valoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu