Ingeri pentru tine

Azi la ora 16 am participat la vernisajul unei expozitii de pictura din Viena,organizata in scop umanitar,mai precis pentru copii neajutorati din Africa.Cand profesoara Iasminei mi-a spus despre ce este vorba ,n-am stat pe ganduri m-am pregatit impreuna cu Iasmina si ne-am grabit sa ajungem trenul de 14,care urma sa ne duca pina la Florisdorf,de unde trebuia sa luam metroul,pina aproape de locul unde era vernisajul.Era mai simplu asa,marturisesc ca  nu ma aventurez cu masina in Viena,desi o am la dispozitie,prefer metroul si trenul zonal care este rapid si sigur.De altfel de la Deutsch-Wagram pina la Viena e o aruncatura de bat...citeva statii cu trenul zonal,20 de km...



Majoritatea lucrarilor au fost  acuarele,dar am admirat si citeva picturi in ulei care chiar merita sa le cumpar,eu trebuie sa marturisesc ca sunt o colectionara de tablouri impatimita,n-a existat vreun vernisaj la Galeria de arta a muzeului in care eu am functionat sa nu se lase cu o achizitie din partea mea...unele lucrari e adevarat ca au devenit importante in timp,fiind a unor pictori cu cota care din pacate si-au incheiat rolul lor pe pamint..dar asta e o alta poveste....


Tematica expozitiei era "ingeri pentru tine"sugestiv de altfel si in imagini dar si prin ce isi doreau autorii acelor lucrari,sa fie  ingeri pentru cativa copii din Africa.Impresionabil gestul,am cumparat si eu o lucrare,evident ca nu in ulei,ca cele in ulei erau de la 300 de euro in sus,ori important era gestul in sine nu neaparat suma ...fiecare dupa posibilitati....lucrarea va ramine oricum cadou prietenei mele.
Pot sa spun ca desi a plouat toata dupa masa,mi-am simtit sufletul impacat,impacat ca am facut un gest pe care poate ar trebui facut cat mai des in aceste zile cand poate unii n-au ce manca in timp ce altii se lafaiesc in de toate..
Spre sfarsitul vernisajului a fost un scurt program artistic,s-a cantat si s-a dansat...s-a baut  cite-un punsch si am mancat cite-un sandvisch..mai sa fie ce cautat este punsch-ul la ei...!!!! niciun chef niciun eveniment,nicio sarbatoare fara punsch...

5 comentarii:

  1. Tasha,
    Iti multumesc frumos pentru ingeri.
    Ii voi imparti cu tine si cu restul cititorilor! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos ai spus-o Dane,multmesc! :)
    Stii ce miscata am fost ieri de gestul artistilor plastici?n-ai idee...dar,am venit acasa la prietena mea cu sufletul impacat,ma bucur mult cand pot sa dau din cat am si altor persoane care intradevar au nevoie de ceea ce pot eu sa ofer.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Rappa_ru..lucrarile au fost facute din suflet,pozele mele poate n-au reusit sa redea asta..eu sunt amatoare in ale artei fotografice,iar artistii plastici erau profesionisti..

    RăspundețiȘtergere