Geneza apelativelor.

Am fost întrebat astăzi de ce am ales numele de "Limbricul Ezoteric". Păi hai să vă explic. Limbricul este un parazit care trăiește în intestine. Corect? Da. Scârbos chiar. Bun. Ezoteric? de ce Ezoteric? pur și simplu pentru că nu am vrut să fie Exoteric. Cred că o explicație mai simplă și mai banală nu aș fi putut să dau. Mulțumesc celor care au cerut explicația numelui, mă bucur că există oameni care consideră că trebuie să cunoști omul destul înainte să poți să discuți cu el în adevăratul sens al cuvântului. Doresc să mai menționez și că nu doresc să ofensez pe nimeni, și că tot ce răsare din mine are suflet de pamflet. Nimic nu este ad-literam. Am avut zile când mă referam la șurubelniță cu numele de "Instrument rotativ de plasat piroane'n puțuri." Avea vreun sens? Voi schimba numele, totusi, ca sa evit sa mai jignesc pe cineva.

4 comentarii:

  1. Foarte explicativ ai fost, aș putea spune chiar explicațional,nu aș fi putut să mă gândesc la o așa descriere complexă. Poate un Freud ne-ar ajuta pentru pasiunea ta pentru hăuri. Te rog frumos să îmi spui prenumele tău, dat de maica ta care, sunt sigură, nu este la fel de excentrică ca tine. Asta dacă mai vrei comentarii de la mine, dacă nu ... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu sunt ahtiat dupa comentarii, si ma numesc Teodor, conform cu maica-mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. mulțumesc, acum voi putea în liniște mentală să mă adresez. Pa, noapte bună Teodor, ai nume de împărat. :) Să ne cânți ceva să ne spunem părerea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fereste-te de usturoi! :)
    Chiar daca nu esti strigoi! :)

    RăspundețiȘtergere