Dezastru pe şosele

Deci este dezastru pe şosele. Nu pot să-mi cred ochilor cât de neexperimentaţi sunt unii (unele) şi pe lângă asta cât de neatenţi sunt. Fraţilor mai staţi dracu în casă, mergeţi cu taxi cei care ştiţi că nu le aveţi cu şofatul pe zăpadă şi mai ales cei care nu aveţi cauciucuri de iarnă. E groaznic. Probabilitatea unui accident a crescut cu peste 300%. Păi era să fac 2 accidente în 30 minute, pentru că un idiot a văzut târziu pe cel din faţa lui că a încetinit, iar ăsta a frânat brusc întorcându-se pe orizontală prostul...şi uite aşa nemaiavând timp să-l evit am intrat într-o parcare spre norocul meu că era acolo. Altul făcea manevre de întoarcere şi dat cu spatele exact cum urc eu panta asta spre str. Brazilor...a trebuit să o iau în sus spre dreapta până a întors ăla. Vai ş-amar de unii şoferi. În rest ce să zic..e freeerie. Aşa de multă zăpadă nu mai ţin minte de când nu am mai văzut, la fel şi aşa proaste şosele. Hai noroc şi s-aveţi parte de sănătate!

2 comentarii:

  1. Din pacate si autoritatile au cam adormit,i-a luat prin surprindere zapada....si ai dreptate,cei care nu le au cu sofatul mai bine sa doarma....

    RăspundețiȘtergere