Desenele lui CERCULET...

Zilele trecute am facut niste comentarii pe blogul lui Cerculet,care mie mi-e tare drag,e nostim si are un umor complex,nu lipsesc de pe blogul lui decat in caz de forta majora...:)) dar reiau ce am pierdut de fiecare data..Pentru fidelitate,zic eu,ne-a cerut fiecaruia sa-i sugeram ce desen sa ne faca  cadou...ca deh! tot vin sarbatorile Craciunului.Eu i-am spus ca mi-as dori un marinar la parchet..:))
Dar pentru ca eu sunt prima care l-am urmarit, mi-a spus ca-mi ofera si un bonus...hehehe...,in acest caz i-am spus ca doresc sa- mi deseneze o babuta aiurita ca mine care mai viseaza la cai verzi pe pereti...;)

Am sa postez  imaginile oferite de Cerculet,sper sa va amuze,eu am ras copios cand le-am vazut...primul,e clar, e marinarul...!!!:))



Al doilea e si mai clar! sunt eu in viziunea lui...:))
Uite care au fost si comentariile care au insotit desenele:
"de Tasha n-am scăpat, ea visează iar în verde, un căluţ ce nu se pierde


Tasha, măgăruşul ăla verde e de fapt, caii verzi de pe pereţi. Un pic şniţelaţi.

Tasha-a vrut un marinar, însă după multe leghe, el ajunsu-a în zeghe. Motănelul a scăpat. Iertat."

M-a facut cam sclerozata,am un botosel verde si unul albastru...dar...am savurat desenul,sunt pestrita ca un papagal...multumesc Cerculet!pupicei vienezi!:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu