Dansez...



Si vreau sa te cred cand zici ca va fi bine...
Si incerc sa te cred,dar nu azi..
Azi nu…azi nu mai esti tu...
Azi sunt eu,doar eu..
Azi zbor,azi visez ..
Azi sunt o stea,azi sunt a nimanui ,
Nu mai sunt a ta…
Da’mi putin timp..
Lasa’ma singura…
Poate ca inca nu e tarziu..
Poate ca inca alaturi de tine mai pot sa fiu…
Azi…lasa’ma sa visez…
Azi…lasa’ma sa aberez…
Azi ,pleaca…lasa’ma sa dansez…
Pana nu se termina melodia,nu plec…
Pana nu se termina ziua…nu plec..
Raman..nu plec..eu raman..
Raman si iti zic..pana maine…
Drum bun… :)

3 comentarii:

  1. Atingerea buzelor tale,
    Ma imi taie orice rasuflare,
    Tremur din cap pana in picioare,
    Ma pierd in ganduri ascunse,
    Si greu ma regasesc,
    Sarutul tau e special,
    E unic,nu universal,
    Si felul duios,
    Cand imi musti buza de jos..
    Totul e un vis frumos,
    Ce nu vreau sa ia sfarsit,
    Sa fie etern,
    La fel ca,cea ce simt pentru tine,
    Te vreau langa mine..

    RăspundețiȘtergere