Copil din nou

Azi m-am simtit copil din nou.Va spun si din ce cauza.Mai tii minte cand erai copil,erai elev,si trebuia sa iti faci temele,si sa inveti?Si in acelasi timp,pe strada se auzea strigatul celorlalti copii care se jucau voiosi?Si simteai ca acele sunete parca te cheama,parca te atrag ca un magnet,si erai nelinisiti sa te joci si tu cu ei...Dar nu ai avut ce face.Cam asa m-am simtit si eu azi,si asa ma voi simti si maine...De fapt maine e azi,pentru ca e ora 01:46 ....

In timp ce pregateam masinile de vopsit,imi statea capul sa abandonez totul,si sa vin in fata calculatorului.Dar stiam ca nu am cum sa fac ecest lucru,am promis clientilor ca in acest weekend vor avea masinile vopsite...si vreau sa ma tin de cuvant.Mai ales ca m-am decis ca in vara ce urmeaza sa ma lansez in industria vopsitoriei auto pe cont propriu...si am nevoie sa fiu cunoscut de clienti ca fiind un om pe care te poti baza,si un om de incredere.Asadar,si voi munci si Duminica.Dar nu imi fac griji,ma gandesc la acele cateva zile de sarbatori,in care am sa ma odihnesc,si in care voi dormi pana la ora 10...ce placut va fi.Mai ales ca voi sta toata ziua pe 100 Ro :)
Bafta tuturor,si noapte buna celor care inca nu dorm!

4 comentarii:

  1. Draga Feri,
    Daca vei sta toata ziua pe 100 Ro, vei ajunge un cyborg ca mine, jumate om jumate calculator.
    Succesul va veni, caci ii iubeste intotdeauna pe cei care si-l doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu cum e;))...eu am fost la sanius in aminitirea acelor clipe frumoase de acum niste ani:)...relaxare placuta:)

    RăspundețiȘtergere