:: Schimbarea incepe cu tine!

Titlu: Schimbarea incepe cu tine!
Autor:: TGX(http://tgxboy.blogspot.com)
Articol: Vreau sa fiu direct, fara introducere, doar cuprins si incheiere, si o sa spun:
Ne place sa criticam, sa dam cu parul in cap, sa spunem in stanga si dreapta ca nu ne place ce se intampla, nu ne place cum arata tara noastra, nu ne place planul ecologic din tara noastra , nu ne place nimic.
Traim intr`o tara in care nu toate merg prea bine, nu stiu politica, dar nici nu vreau sa o stiu, O lume in care prea multi care sa te inteleaga cand spui ceva nu sunt, cele mai multe persoane sunt acele care stiu doar sa arate lantul de aur lati luat de la amanet, masina luata de la rabla cu muzica la maxim si toba sparta ca sa arate ca e el cel mai tare, fetele mai mult dezbracate decat imbracate… ce mai? Toate sunt cu susul in jos. Nu vreau sa critic pe nimeni si sa adresez vorbe urate unor personae care fac cele amintite mai sus si nu numai. Vreau sa spun ca pe langa magazine de bijuterii exista si case de copii orfani, batrani care stau undeva unde nu prea au ce manca si altele.cersetorul care isi intinde mana sa-i dai o bucata de paine care tie cu siguranta nu-ti lipseste, nu-l mai poti vedea din masina ta, care polueaza si in cativa ani o sa te faca sa regreti ca ai folosit-o.
Multi dintre cei care citesc ce am scris nu sunt asa, dar poate totusi se intreaba ce ar trebui facut pentru schimbare.Schimbarea incepe de la tine si stii de ce? Iti dau un exemplu:
In clasa cand intru la ore e o minzerie de nedescris atunci pentru ca imi place sa fie curatenie acolo unde stau cel putin cateva ore merg i-au matura si matur, la inceput toti radeau si spuneau ca m-am facut femeie de servici si mai stiu eu ce. Continuand sa fac asta oridecateori ar fi fost minzerie au inceput sa aprecieze unii, si intr-o zi am gasit pe cineva maturand in clasa.
Am fost foarte multumit de ceea ce am vazut, atunci am constatat ca daca vreau sa schimb ceva in mentalitatea unora sau intr`o comunitate trebuie sa incep de la mine actiunea, daca vreau ca ceva sa fie mai bun decat este trebuie sa incep eu sa-l fac sa fie mai bun.
Draga prietene schimbarea incepe de la tine. Nu o refuza oridecateori iti apare in fata!
--
Visitor Ip: 92.81.216.104

Un comentariu:

  1. EDUCATIA in ROMANIA prin METODE SPECIALE si IEFTINE
    INVATA sa nu - i deranjezi pe cei care au EXPERIENTA in TRIADA Rabdare Intelepciune Constiinta , ca vei Elibera FURIA FORTELOR MALEFICE !!! Profesorii inainte sa participe la greva ar fi INTELEPT daca au CURAJ ... sa puna afise in toate SCOLILE din tara cu maxime , citate despre BUN SIMT ca sa nu mai fie folositi COPIII Romanilor ca SCLAVI si COBAI --- violenta psihica , fizica , consumul de zahar rafinat si alimente pline de EURI si CHIMICALE ETC. --- in ROMANIA - este o solutie simpla si ieftina cu un rezultat foarte BUN ! bineinteles ca or sa apara si LEGIUNILE de TRADATORI care se vor impotrivi prin toate mijloacele ... SUCCES !!!

    RăspundețiȘtergere