:: Misoginism sau... realitate?

Titlu: Misoginism sau... realitate?
Autor:: http://www.noapteaiguanei.ro
Articol: Tuturor ni s-a întâmplat, desigur, să fim fără să vrem "martorii" unor discuţii purtate în jurul nostru (of, fir-ar să fie de urechi! ele ascultă şi ce nu trebuie, dar n-ai ce să le faci, deh, sunt doar urechi!).

În astfel de cazuri, din păcate, nu putem interveni. Da, nu este frumos să "tragi cu urechea" – aşa cum nu este frumos nici să vorbeşti atât de tare încât să-ţi audă toate urechile pe o rază de 20 de metri vorbele…

Mijloc de transport: metrou
Personaje: doi bărbaţi, având în jur de 25 de ani
Urechi ce "asistă" la discuţie: multe
Priviri aruncate spre cei doi: destule (cele mai multe aparţinând femeilor)

- Da, mă! Şi acum mă ameninţă că dacă nu o iau de nevastă de sinucide!
- O crezi în stare?
- Puţin îmi pasă! Eu cred că o să îi treacă!
- Şi dacă o face?
- Bă, eşti nebun? Ce vrei acum? Să mă însor cu ea doar aşa… să nu se omoare? Ţi-am zis: o să-i treacă!
- Tu ştii…
- Eu i-am zis clar: fată dragă, dacă noi nu am fi fără suflet, cum spui tu (- da, mi-a reproşat că nu am suflet, când i-am zis că nu vreau să mă mai întâlnesc cu ea -), dacă noi nu am fi fără suflet, voi, femeile, aţi suferi de o mie de ori mai mult, pentru că sunteţi în stare să vă măritaţi cu primul venit, doar aşa… să fiţi măritate, să scăpaţi de părinţi sau ce motiv mai găsiţi voi! Tu îţi dai seama cât aţi suferi dacă ar fi aşa? Atunci să vezi divorţuri! Ar trebui să ne mulţumiţi, nouă, celor fără suflet! Noi vă ajutăm să nu vă îngropaţi tinereţea cu primul sosit!
- Şi ce ţi-a zis?
- Plângea, n-a mai zis nimic, dar o să îmi mulţumească. Mai târziu…
--
Visitor Ip: 95.76.228.242

Un comentariu:

  1. Absolut nimic din conversaţia descrisă nu are vreo urmă de misoginism. Mi se pare o discuţie sinceră şi bine punctată, argumentaţia fiind pertinentă şi logică.

    RăspundețiȘtergere