Eurovision 2010

Vine, vine... Cine vine? Pai vine finala Selectiei Nationale Eurovision 2010. Adica, pe data de 6 a lu' Martisor, ne punem sa votam si, impreuna cu juruiul de specialitate ne alegem piesa cu care ne vom face iar de ras la Oslo, in Norvegia (si de-ai stii cat ma rog sa ma insel). Am aflat ca-i finala peste doua zile dupa ce, azi, Antenistii spusera niste treburi de doi dintre cei 16 concurenti de Sambata, Tina G si Dalma...

Ca de fiecare data in ultimii ani, nici editia asta n-a fost lipsita de controverse. De data asta, chiar inainte de a se termina si a decide pe cel care sa ne reprezinte la Oslo. Daca acu' doi ani (sau ma insel?) talentoasele fete Indigo au facut mare tam-tam pe motiv c-ar fi fost furate (eh nu zau ma fetelor! pe bune!?), iar anu' trecut, au fost ceva discutii cu privire la primul stomatolog al tarii, Costi Ionita (dar care a avut o prestatie destul de buna in finala, ca sa nu zic si de piesa fetelor de la Blaxy Girls), anu' asta, a venit randu' sa fie luat la puricat Florin Salam pentru cele doua melodii inscrise in concurs. Inainte sa zic mai departe, ia de-asculta melodiile:





Alea fu melodiile. Le ascultasi (da?), iar acu' sa-mi dau cu presupusu'. Deci... nenea compozitoru', ala care te cacai pe dumitale la Maruta la Happy Hour ca ai niste piese bune si ca sunt de mers cu ele la Oslo, afla de la mine parerea mea proprie si persoanala pe persoana fizica pe care o am, ca ie praf cumetre meloiile. Ie naspa si nu ie bune. Si chiar daca Florin Salam are una dintre cele mai bune voci din Romania (da, chiar o are, oricat de mult v-ati baga voi, anti-manelistii convinsi unghia in gat pe tema asta), cu melodiile astea doua inscrise in concurs, nu numai ca s-ar fi facut de ras la Oslo (in eventualitatea absurda in care ar fi trecut de selectia nationala) dar s-ar fi facut de ras si printre manelisti, ma-ntelegi? Esti naspa bre nea compozitoru' si matale bre nea textieru' (iesteti unu' si-acelasi ala cu notele muzicale si ala cu cuvintele?).



Revenind si lasand in urma controversele, in timp ce scriam io porcaria asta, imi facui in paralel un playlist in AIMP cu melodiile din finala nationala de Sambata si sa-mi pice tigla de pe casa de remarc vreuna. Niciuna nu ma gadila la ureche. Poate doar Catalin Josan sa incerce ceva la scarita mea si ar mai fi si Lora putin pe la ciocan... si un pic Alexandra Ungureanu pe la nicovala. Dar parca nu-s piese de Eurovision astea. Insa, cine-s eu sa-mi dau cu parerea? Las' c-o sa decida juriul avizat si aia de se uita ca prostii la cutia aia din care se vad sunete si se aud imagini. Cum zic credinciosii, da-i Doamne sa aleaga astia bine si sa facem ceva frumos la Oslo! Totusi, pana Sambata noaptea cand vom vedea cu cine ne facem de ras (bata-ma norocu' sa ma bata c-am vrut sa spun "cine ne va reprezenta cu mandrie") la Oslo, ie-te melodiile enumerate mai jos, in ordinea in care vor intra in concurs Sambata seara.































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu