:: Vreau la puscarie !(pamflet)

Titlu: Vreau la puscarie !(pamflet)
Autor:: Odorica Ion
Articol: Da, ati citit bine, vreau la puscarie.
Ma pregatesc sa scriu un articol foarte critic la adresa Politiei, Armatei, Securitatii. Am sa fiu nemiloasa. Vad ca nu sint indeajuns de ocrotitori cu tiganii, nu-i apara suficient de mult, de romanii rai.
Romanii, parafrazind zicala cu soacra, care te enerveaza si cind tace, tot asa romanii prea plecat, care nu sufla nimic contra tiganilor care beneficiaza de drepturi omului. Merita pedepsiti si ca tac si nu sufla nici un cuvint impotriva tiganilor.Sint cu vointa, plastelina in mina tiganilor inruditi cu conducatorii, vremelnici ai statului.
Vreau zic, la puscarie, ca am scris impotriva partidului-stat tigano-rom...
Nu vreau sa cad pe capul familiei, fiind neajutorata si am sa scriu cit pot de rautacios si va rog sa aduceti la cunostinta Politiei, aparatoarea tiganilor(la ei striga tiganii infractori sa- ajute sa jefuiasca pe romani),ca sa vina sa ma ia cit mai repede, sa ma duca la puscarie.
Cum o sa-i vad la gratiile de la usa, caci cu gratii la geam si la usa ma apar de tigani, mare gresala, caci cum Politia anunta la bilantul anual, ca au rapus pe opozatul tiganilor, protejati de drepturile omului, pe toata planeta.
Dar cum va spuneam, cum vad Politia la usa, eu le sar imediat in brate sprintara, datorita faptului ca, scap de o mare grija.
Grija ca nu ma pot deplasa usor si curind proatw deloc, grija cumparaturilor, a zilei de miine, a facutului injectiilor zilnice. Ce mai, asa imi ajut familia, ca sa nu le pic pe cap. Eu infractoarea care a opus, rezisrtenta tiganilor si fricosilor fara constiinta.
Apropo, sa vina politisti mai voinicuti ca, doar maninca banii nostrii, pentru ca atunci cind le voi sari in brate, sa nu se dezechilibreze si sa ma scape jos. Am numai 95 de kg.
Numar zilele, orele, minutele, secundele pina vor veni in sfirsit, sa ma elibereze de stresul zilnic si sa ma puna intr-o celula, unde sa aiba si ceilalti detinuti de lucru ingrijindu-ma, caci si asa se plictisesc. Sa ma ia si cu pisicile din casa si cu cele numai vreo 1o-12 din jurul blocului.
Anuntati mai repede ca, nu mai am rabdare si Politia, Securitatea, Armata(privilegiati si de noul sistem de calcul al pensiilor, pentru cei care nu au contribuit cu nimic la fondul de pensii), caremaninca banii poporului de pomana.
Atit macar sa faca si statul pemntru mine, caci nu mi-a dat nimic nici macar locuinta ca la fiecare tigan, de fapt nici nu am cerut, am muncit si am facut singura si daca ceream tot nu-mi dadeau.
Haideti, grabiti-va caci, fiecare minut e pretios si daca nu vin mai repede, trebuie sa ma duc acum la piine, in baston.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
Ma cenzurati, sau sinteti curajosi ca si mine la 6o de ani.
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu