:: bere+carnati=LOVE

Titlu: bere+carnati=LOVE
Autor:: http://simioncristian.wordpress.com/
Articol: Primul semn e că nu poţi să te mai legi singur la şireturi. Nu vorbeam de gravide! La ele primul semn e altu'! Vorbeam de "burtica" bărbaţilor. E! Azi am recepţionat şi al doilea semn.

-Dacă nu dai burta jos, te las! – zice nevastă-mea discret şi pe un ton cald ce cred că l-a făcut pe vecinul de la parter să sune la 112…

-Care burtă? -mă fac eu că nu am priceput aluzia şi iau o faţă de îngeraş!

-Nu mai pune piciorul pe scaun, apleacă-te când te încalţi! De mâine mergem la sală!

Bănuind că nu la o sală de mese mă invită nevastă-mea, schimb macazul şi o iau la periat…

-Mergem?!? Iubito, dar tu nu ai nevoie de sală! O să mă duc singur…

-Nu, nu, nu! MERGEM! Împreună! Să fiu sigură că nu sărbătoreşti evenimentul cu bere.

Eu de vreo 5 ani atârn în jur de vreo 85 de kile în viu! Anu' ăsta a debutat promiţător. După sărbători m-am upgradat la aproape 90 de kile. Promoţiile la napolitane (a se citi "cârnaţi cu bere"), mi-au dat lovitura decisivă! Bine că nu e sub centură.

Azi o să lipsesc puţin… mă duc să-mi cumpăr trening!
--
Visitor Ip: 86.35.6.50

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu