:: Triumful Indiferentei

Titlu: Triumful Indiferentei
Autor:: http://tgxboy.blogspot.com
Articol: O sa radeti daca o sa va spun ca fiecare dintre noi este un asasin . Un asasin laborious , sadic , nemilos , inteligent , lipsit de scrupule . Ucidem zi de zi , ne facem vinovati de-a lungul vietii de mii si mii de asasinate , care mai de care mai monstruase .
Si totusi nu am fost intotdeauna asa , am fost candva oameni , am avut un suflet bun vibrand de caldura si dragoste , expresia ironica , sarcastica , rautacioasa , era atunci un ras zglobiu de copil cu suflet cald , dar am crescut…Nimic bun nu mai ramas in noi , trecem incaltati cu bocanci butucanosi de raper peste cioburile copilariei , nu-i mai cunoastem pe cei cu care imparteam maidanul si artexul dezumflat , ne uitam cu ura la cele alaturi de care mai ieri saream elasticul , nu mai privim in ochi de teama sa nu recunoastem in ei vechi prieteni , lacrimi impartasite , momente frumoase dar de mult apuse . Nu…trebuie sa uitam , sa fim rai , duri , ca asa-i viata .
Nu ne putem permite sa fim sensibili , sa plangem la film , sa ne punem pe telefon Vama Veche sau Voltaj , astia-s gay frate , noi suntem baietasi , ne trebuie BUG si Puya , ce sensibili , ce plans , ca doar n-a murit mama…Mama capata proportii de fiinta mitica care provoaca plans , in rest … asta e frate , nasol pentru el , asa-i viata .
,,Nu-mi pasa'' , e una dintre cele mai uzuale expresii , cand numeam rasa umana una de asasini , am uitat sa specific arma si victimele , ,, masacrul'' se savarseste prin intermedeiul acestei expresii si ale implicatiilor in urma punerii ei in practica .
,,Nu-mi pasa , nu-i treaba mea , nu ma priveste''! era insa treaba ta cand te ajuta cu bani , iti pasa cand isi cheltuia ultimul sfant castigat la gropita pentru o ,,chermeza'' in doi cu inghetata si suc la dozator , te privea cand statea intristat o saptamana pentru ca erai pedepsit in casa de ai tai . Dar nu , tu l-ai ucis , el nu mai exista , ei nu mai exista , acel tu e mort demult , ca multi altii de altfel ai inteles maturizarea ca o masinarie ce foloseste indiferenta pentru a sterge din mintea si din sufletul tau orice amintire , orice persoana in trecut draga tie , toate astea cica spre binele tau , ca acum esti mare termini un liceu , faci o facultate nu-ti permiti sa te inhaitezi cu toti pierdevara .
Si cresti si uiti si ucizi , o sa-mi spui ca tot o dau cu ucizi , e prea dur , dar mi-e la fel daca o persoana traieste in Africa sau nu traieste deloc , atat timp cat nu o cunosc , nu am nici o legatura cu ea , nimic care ma leaga , e ca si moarta pentru mine . Din pacate crestem intram in viata si trimitem tot mai multi cunoscuti in Africa , dupa ceva timp ne trimitem sotia acolo , copiii , ,,nu-mi mai pasa , sunt mari de-acum sa se descurce , eu cand eram ca ei…''
Incercam prin reuniuni de 10 , 20 sau mai stiu eu cati ani de la terminarea a mai stiti voi ce chestie de mult uitata , sa reinviem ceva ce am asasinat de mult , dar e jenant oricat te-ai chinui nu stii nimic despre ei, nu-i cunosti , sunt niste straini pentru ca la un moment dat in viata ai ales sa uiti , sa lasi la o parte .
Vezi insa grupuri de 3-4 fosti prieteni , ii recunosti vag , dar ce au atatea de discutat , de ca rad , de ce par atat de volubili , par ca se cunosc , vorbesc de familii , de un fotbal recent organizat , de o iesire la shopping , par prieteni inca…Si realizezi cu durere intr-un final , multi dintre ei nu au uitat , nu s-au uitat , ii credeai morti dar ei traiesc , au familii , prieteni , o viata , traiesc , dar si mai dureros e ca o fac fara tine . Stii …am mintit , tu nu ai ucis pe nimeni , tu te-ai ucis pe tine insuti , ti-ai asasinat sufletul cu prea multi ,,nu-mi pasa'' , l-ai otravit cu ,,nu e treaba mea'' , l-ai injunghiat cu Indiferenta !
Dar nici nu stiu de ce scriu asta , pana la urma ce ma priveste…!?
--
Visitor Ip: 92.83.175.180

4 comentarii:

  1. Şi totuşi te priveşte, de aceea ai scris articolul, poate chiar te doare.:(
    Iar te confund pe tine cu personajul din postare...sper să nu fie aşa; mai scrie, poate îi ajuţi pe mulţi sa-şi revină de drumurile strâmbe pe care păşesc.
    Mult succes în viţă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Va multumesc pentru sustinerea acordata atat aici pe 100ro cat si pe blog`ul meu, multumesc si de comentarii.
    O sa continui sa scriu, insa nu stiu ce va fi intr`adevar reusit si ce nu, dar sper ca textele mele sa`si faca treaba :D

    RăspundețiȘtergere
  3. E frumos ceea ce spui, nobil in intentie dar imposibil de realizat practic.
    Asa e si cu iubirea de "apraopele". Iti pasa de cel mai aproape si nu de cel mai putin aproape.

    Ca sa nu comiti nicio nedreptate trebuie sa ajuti la simultan cel putin 2 miliarde de saraci, care traiesc sub pragul minim de subzistenta. Cum ar trebui procedat?
    Nu exista decat solutii la nivel global si in consecinta doar ajutor la nivel global.

    RăspundețiȘtergere