Sunt ONORAT

Nu este suficient să faci valuri. Implicarea presupune multe sacrificii. Cel mai important sacrificiu, este totuşi al Timpului Personal. Se sacrifică multe altele ... practic devii ALT OM.
Şi te "trezeşti" în plină Suferinţă !
Pentru toţi cei care se implică: artiştii, oamenii de rând ... fotbaliştii, soliştii (pentru a închide "cercul"). Nu există OM care să nu se IMPLICE. Până şi laşii ... se implică !

Vă mulţumesc pentru că EXISTĂM !

Dar ... Suferinţa ...
Doar Suferinţa naturală, firească ... îl înnobilează pe OM, îl "îmbunătăţeşte" ... îl RE-Crează ! Îl apropie de Divin, de Creator, de Dumnezeu ! Acest "gen" de suferinţă ... te face să te apleci pe stradă...pentru a MUTA gunoiul (altuia) în SPAŢIUL rezervat ... Gunoiului ! ~ Sau (şi NU în ultimul rând), ca ... extremă, de a Plânge ... de BOALA "altuia", ca şi cum AR FI "a ta"! Şi să multiplici durerea REALĂ prin ... imposibilitatea DE A FACE omeneşte Mai Mult .
Şi DOAR am ... tangentat ... un ASPECT al Consecinţelor IMPLICĂRII.

Bineînţeles, în "spectrul" Suferinţei ... pot fi cuprinse toate aspectele Consecinţelor Produse de CĂLĂI ! - văzuţi ca "unelte" ... ale adevăraţilor Criminali ! A celor care Manipulează ! - aceştia, văzuţi ca "unelte" ... ale Inchipuitilor LUMII ! A celor "care" CONDUC ! - aceştia, văzuţi ca "unelte" ... ALE Nepăsării ... COLECTIVE !

Nepăsare OBŢINUTĂ ... prin "legi FALSE" şi "necesităţi ABSURDE" !
Şi "susţinută" prin MINCIUNĂ.

Înainte de a fi ... Român, Turc, Chinez...(orice denumire) ... eu Sunt OM. Calitatea de a fi OM în primul rând (deci ... aparţinând Creaţiei lui Dumnezeu) ... NU LEGITIMEAZĂ în nici un fel ... GLOBALIZAREA ! .... mai ales : Globalizarea FORŢATĂ !

Adevăratul PRIETEN , Nu obligă pe nimeni LA nimic !

Prietenul la Nevoie ... SE Cunoaşte !

~
Vă mulţumesc pentru ajutorul acordat, de a fi "autor" AICI, pe 100 Ro. Acest "aspect NOU" MĂ Eliberează ... de ... neputinţele mele, CĂPĂTATE pe nişte Bloguri Compromise !
Răul lucrează prin Insinuare, prin Minciună, prin Manipulare, prin Uzurpare ... prin TOATE Relele "posibile ... şi imposibile". Dar, mai ales ... Lucrează ACOLO unde NU EXISTĂ Implicare de ÎNTRAJUTORARE !
Nimeni NU vine ... să te "spele pe mâini", dar ... îţi poate deschide "robinetul", sau, îţi poate dărui "detergent" ! Adică (la extremă !) ... Nu "te face bine ... de BOALA TA", dar te poate "susţine ... prin prezenţă măcar", sau ... te ÎNVAŢĂ ... Să Te ROGI ! Adică - Să Revii LA Dumnezeu !

acest articol ... îl văd ca pe O Ultimă Respiraţie !
Pe care ... Mi-o ASUM !
~
Cornelius,

5 comentarii:

  1. Bună Ziua !
    ~
    Acest hacher ... îşi va avea sfârşitul ... dacă va insista ... "Să se dea mare" !
    ~

    RăspundețiȘtergere
  2. BINE AI VENIT! DoarATÂT!

    Doar atât îţi zic, pentru că aşteptam intrarea şi prima ta postare , nu mai înţelegeam nimic...

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Ziua !
    ~
    Va multumesc dragi Prieteni !
    Va JUR ... cel mult 5 minute mi-ar lua ... ca sa "termin" cele 9 Bloguri !
    Nu pot sa fac asta : ... tot el "s-a Grozavit" aratandu-mi ... "cealalta fata a mea", pe care (M-A AMENINTAT !) ca o va face "Publica" ... asa am aflat ... ca sunt Dublat !
    Gata ! Duca-se pe pustii !
    NU-I LAS NIMIC ! ... oricum "mi-a luat linistea" cam 9 luni de zile.
    ~
    Va rog ... probabil ca va recidiva ! (Cateva zile ... am avut comentariile BLOCATE, ... dar le-am dat iar drumul). ATENTIE la adresa, in nici un caz ... NU cred sa-si permita ... sa intre cu a mea. SIGUR lasa URME !
    Gata ... ca iar mi se urca tensiunea !
    Va Multumesc din Suflet !
    Va Iubesc !
    Cornelius, ... asa voi semna, dar PASTREZ Avatarul si Pseudonimul ... pana DISPARE ... cine TREBUIE !
    ~,

    RăspundețiȘtergere
  4. Alo ! ALOOOO !
    Nu-i frumos să juri !
    ~
    Dacă ştie cineva pe UNDE îmi este articolul despre NING !
    Doream să-l arăt unor prieteni şi NU îl regăsesc !
    Cred că eram "vizitator" când l-am scris !
    ~
    În MARE MĂSURĂ ... eu, de fapt, CAM asta sunt, mai peste tot ... de fapt CHIAR peste TOT: adică inclusiv la MINE !

    EU SUNT ... VIZITATOR !

    ~
    Mă pregăteam să SEMNEZ, şi era să semnez cu NOUL nick name: LiTerra~1
    Bine că nu am făcut-o !
    M-aş fi "desconspirat" ... ŞI ... ar fi dispărut MISTERUL !
    ~
    Cornelius,

    RăspundețiȘtergere