M-ai învăţat, te-am învăţat...

M-ai învăţat să-mi ţin în frâu durerea,
M-ai învăţat să-mi spun cinstit părerea,
M-ai învăţat tot tu ce e iubirea,
M-ai învăţat cu un sărut ce-i fericirea.

Te-am învăţat cum este să n-ai teamă,
Te-am învăţat să nu iei relele în seamă,
Te-am învăţat tot eu ce e fiorul,
Te-am învăţat cum să îţi alini dorul.

 Am învăţat şi numai împreună,
Să fim doar o fiinţă ţinându-ne de mână,
Am învăţat doar unul de la altul,
Cum să-nfruntăm trecutul şi înaltul.

M-ai învăţat c-o strângere de mână,
Alungă în neant orice furtună,
M-ai învăţat că orice zâmbet oferit,
Redă speranţa în suflet rătăcit.

Te-am învăţat să cânţi  când îţi e greu,
Te-am învăţat să râzi cu sufletul mereu,
Te-am învăţat să uiţi mâhnirea din trecut,
Te-am învăţat s-alini gândul tăcut.

M-ai învăţat să am încredere în noi,
Te-am învăţat să mă iubeşti prin ploi,
Am învăţat să fim uniţi când răul ne atinge,
Am învăţat doar  împreună că dragostea învinge.

Te-am învăţat să râzi când altul te loveşte,
M-ai învăţat să fiu precum bobocul ce-nfloreşte,
Am învăţat să fim copii când viaţa ne permite,
Am învăţat doar împreună secretul vieţii împlinite.

M-ai învăţat să conturez  în versuri gânduri albe,
Te-am învăţat că gelozia sufletul ţi-l arde,
Am învăţat să fim nebuni în lumea asta bună,
Am învăţat că noi suntem reali doar împreună.

Am învăţat să bem şi miere, şi venin,
Am învăţat s-avem în suflet doar senin,
Şi eu, şi tu, din toate am învăţat,
Să nu uităm nicicând de unde am plecat.
 
Am învăţat  tot ce mi-ai dăruit,
Ai învăţat tot ce  ţi-am oferit,
Iar dacă toate acestea fost-au învăţate,
Iubirea noastră sigur va merge mai departe.

Geanina Codita

10 comentarii:

  1. Iubirea mea, de la tine am învăţat ce înseamnă iubirea necondiţionată, pătimaşă, extrasă din realitatea cenuşie în care suntem obligaţi să trăim cu toţii... Îţi mulţumesc, Geanina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu trebuie să îmi mulţumeşti, minune de om.
    Destinul ne-a oferit o şansă, o mare şansă.
    Niciodată nu am iubit condiţionat, fie că a fost vorba de părinţi, copii sau prieteni. Am oferit cu drag şi asta voi face până în ultima clipă a vieţii fără a aştepta ceva în schimb.

    Te îmbrăţişez cu toată dragostea, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  3. DOAMNE!... AMANDOI SUNTETI ADEVARATE MINUNI PE PAMANTUL ACESTA.....
    CE MA POT BUCURA CA EXISTATI!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunată poezie,
    minunată fată, eşti tu Geanina!
    Voi doi împreună sunteţi mununaţi!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Off. Dragostea e aşa de minunată. Mă bucur mult pentru voi doi. Poezia este minunată ca şi dragostea voastră.

    Aveţi grijă de voi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cristiana,
    Cristi s-a emoţionat aşa de rău încât nu pot să exprim în cuvinte starea lui.
    Bucurie în suflet ne-au adus cuvintele tale fiindcă ne vezi aşa cum suntem, fără artificii, doar naturali, cât se poate de naturali.

    Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

    RăspundețiȘtergere
  7. heramariana,
    sunt un om simplu care trăieşte viaţa cu intensitate. Cristi mă roagă să mulţumesc tuturor pentru gândurile bune lăsate aici.

    Trimitem către tine îmbrăţişări peste normă!

    RăspundețiȘtergere
  8. Paranoid Man,
    avem grijă, avem...

    Gândim şi iubim la fel, nimic nu ne poate despărţi, ne este foarte clar acest lucru.

    O seară plină de frumos îţi dorim!

    RăspundețiȘtergere
  9. Da, dragii mei.
    Astfel sunt adevaratii ingeri pe Pamant... Facatorii de bine, de pace, de frumos!! Prin voi lumea devine clipa de clipa mai buna.

    Vorbesc foarte serios. Cat se poate de serios. Da, sunteti oameni care ridica cuvintele "simplitate", "modestie", "bun simt" pe cele mai inalte trepte ale omeniei...
    Sa fiti fericiti, dragii mei!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cristiana,
    ne-ai lăsat fără replică...

    Eu am lacrimi în ochi, iar Cristi s-a oprit din scris în momentul în care i-am citit comentariul de la tine.

    Mulţumim din suflet pentru urări şi pentru gândurile bune aşternute aici.

    Seară faină alături de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere