Haide in parcul amintirii



Asculta mai multe audio Muzica

Vreau sa iti vorbesc …. Dar nu vreau sa folosesc cuvinte.

O sa ne intalnim undeva in parcul ametit de fulgii de nea, si ii vom sfasia linistea cu prezenta noastra.

Shhh….copacii se uita la tine si iti sfideaza pupilele

Shhh….muzica asta ma saruta, imi musca lobul urechii si se ascunde in spatele unghiilor. Imi controleaza degetele pentru a te mangaia pe tine.

Haide sa ne intalnim in parcul indragostit de perechile ce se saruta.

Haide sa ne comportam ca niste copii! Sa mergem cu capul in jos, urmarind pe asfalt pasii facuti de cei de dinaintea noastra. Sa inceapa ploaia , iar noi sa ne imbracam in iarba. Sa zambim pentru scoarta aspra si sa o mangaiem.

Haide sa mergem in parcul imbracat saracacios.

Anii trec. Nu te speria! Tine-ma de mana….. esti tanar, suntem indragostiti, sa calcam siguri pe pietrele astea ude de iubire.

Uite doi batrani in fata noastra. Sunt indragostiti si ei. se tin de mana……El o saruta pe obraz.

Nu ti-ai dori sa fim si noi asa? Se aseaza tacuti si parca prea obositit de vreme pe o banca mai batrana decat ei.

- Mai tii minte locul acesta, iubita mea?

- Aici te-am vazut pentru prima data. Erai atat de mandru in uniforma ta. Cantai minunat. Mii de fete te sorbeau din priviri, aruncau batiste albe, isi inchinau sufletul si viata in fata ta. Erai frumos asemenea unui inger.

- Eu , inger? Ha ha…. Nu iubita mea. Ingerul ai fost tu. Dintre toate acele mii de fete, mi-a atras atentia cea care se ascundea in spatele teiului asta batran. Mai tii minte? Stateai aici, chiar aici, si ma priveai…..atat de dulce era privirea ta…. Imi zambeai, atat de minunat era zambetul tau. Chiar si acum rememorez noaptea aceea. Iar cand….dupa spectacol am venit sa te cunosc, mi-ai spus ca nu ti-a placut muzica mea. Si acele mii de fete te-au urat caci privirea mea era cucerita, la fel si vocea mea. Ti le daruisem in momentul in care m-ai privit. Iar cand a inceput ploaia….. ai incercat sa ma inveti ce inseamna bucuria copilariei….demult uitata. Aici, in parcul acesta impacat , imbatranit si el…..

Vezi, iubitul meu? Asa ne-am intalnit noi pentru prima data….

Calca pe treptele astea imbatranite de timp, saruta parfumul vantului asta hoinar, atinge imaginea celor doi batrani. Priveste-i. uite cat de indragostiti sunt…..

Mai tii minte iubitule cand ne-am intalnit pentru prima data? “Erai atat de mandru in uniforma ta, cantai minunat. Erai….asemenea unui inger.”

Ti-a imbatranit pielea iubitule, la fel si mainile. Dar ochii tai, pastreaza aceeasi lumina. In ochii tai, inca se mai oglindeste sufletul meu. E captiv acolo de mai bine de jumatate de veac. Imi place iubirea… atata timp cat te pot privi, atata timp cat iti pot mangaia mainile imbatranite, obrajii obositi….atata timp cat ma pot uita in ochii tai si sa iti spun ca atunci: te iubesc ca intaia oara. Tot ce a fost , nu uita nimic. Dar ramai, ramai cu mine.

Suntem batrani iubitule, asemenea parcului , teiului si bancii sarutului nostru.

Revino in parcul adormit de iubirea noastra si haide sa intinerim din nou.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu