A trecut mult timp....


A trecut ceva vreme de cand n-am mai scris pentru cineva...de fapt a trecut multa vreme de cand nu mi-a mai starnit admiratia o persoana...de cand nu m-a mai atras....cred ca aveam voie de asa o persoana...care sa se gandeasca la mine, sa gandeasca la fel ca mine...chiar daca nu ma cunoaste....insa timpul schimba multe...prefer sa raman un anonim.....nu vreau sa cunoasca acea persoana ignoranta ce se afla in spatele mastilor.In ultimul timp chiar si "mastile"(teatrul) ce le iubeam..de fapt cred ca le adoram le-am uitat...sau poate le-am ignorat...am incercat sa le scot din viata mea....am incercat sa ma schimb....cum ziceam, nu ne-am nascut in locul potrivit....asa ca fara sa vrem intalnim persoane care chiar si fara sa vrea ne schimba viata.....in bine sau in rau.

Intreab-o daca are iubit,
-Ai iubit?
-Nu,am logodnic!
-N-ARE IUBIT!!!!!:

2 comentarii: