Se simte spiritul Crăciunului

Anul ăsta eu personal simt mult mai mult spiritul Crăciunului. Nu vă ascund faptul că sunt mai lefter ca anul trecut şi asta îmi afectează puţin psihicul pentru că anul ăsta nu voi mai putea oferi cadouri tuturor ca în alţi ani. Dar asta este, nu sunt singurul în această situaţie şi sper să mă descurc cu ce şi cu cât am. Îmi place că în fiecare magazin în care am intrat se aud colinde, şi cu atât mai mult cu cât sunt colinde tradiţionale româneşti în majoritatea cazurilor. Peste tot fiecare după imaginaţia lui şi după posibilităţi, şi-au pus o instalaţie în geam, etc. Şi cu atât mai mult se simte în aer spiritul Crăciunului cu cât ne-a lovit această zăpadă extraordinară ca şi decor,dar groaznică ca umezeală + faptul că a îngreunat circulaţia. Mă pun să mai ascult nişte colinde, urându-vă s-aveţi parte de multă inspiraţie în alegerea cadourilor de Crăciun şi multă inspiraţie în compunerea sms-urilor de sărbători.

3 comentarii:

  1. Intr-adevar mare noroc am avut cu zapada aceasta,adauga un plus de frumusete sarbatorilor.Dar din pacate,la mine nu se manifesta acest spirit de craciun la fel ca in anii precedenti.Nu gasesc explicatia...

    RăspundețiȘtergere
  2. mulțumesc pentru urări bogdan, aceleași și ție! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Se simte si spiritul si spritul Craciunului! :)
    Ignatul a trecut? :) N-am auzit nimic. :)

    RăspundețiȘtergere