Prima luna de 100 Ro

http://i364.photobucket.com/albums/oo90/varunshenoyg/funny_birthday.jpgIata ca se apropie si ziua in care blogul 100 Ro implineste 1 luna.Da,ati citit bine,Duminica este ziua in care 100 Ro implineste o luna.Chiar si mie mi se pare incredibil ce poate face un grup mare de oameni intr-o singura luna. Am ajuns sa ne iubeasca lumea,sa ne citeasca,sa intre pe 100 Ro pentru a fi mai aproape de noi.Am observat ca 100 Ro poate crea dependenta.Si mi-au spus-o mai multi.Parca ceva te atrage,ca un magnet,sa intri si sa vezi ce mai e nou,ce s-a mai comentat,cine s-a mai alaturat proiectului.Va spun,colegi autori,ca avem un potential foarte mare.....Daca intr-o singura luna am ajuns sa avem 500 de vizitatori in fiecare zi,care impreuna rasfoiesc in total, aproximativ de 2000 de pagini,va dati seama cum vor arata statisticile peste un an.Si toate acetsea fara nici un fel de promovare monetizata,sau fortata.

Cu rele,cu bune,acest proiect a crescut foarte repede,si pare sa creasca pe zi ce trece.Au fost,si vor fi conflicte minore, dar daca te gandesti ca suntem 100 de persoane cu stil,personalitate,si caracter diferit,pare a fi ceva logic.Totul e sa fim oameni,si sa incercam sa fim cat mai buni la suflet.Astfel se vor minimaliza comportamentele negative de pe blog.

http://static.pyzam.com/img/funnypics/3/pyzamhealthy-at-100.jpgIar eforturile mele pentru optimizarea blogului pentru motorul de cautare Google nu sunt zadarnice.Pana si Google ne iubeste blogul,si ne trimite sute de vizitatori,pentru ca am fost corecti,nu am facut scheme de tipul "black hat",nu am facut link exchange,si am scris articole pe placul lui.Credeti-ma google simte acest lucru,chiar daca pare incredibil-in spatele motorului de cautare sta o tehnologie foarte avansata, care dupa parerea mea va ajuta gigantul Google Inc. sa conduca lumea in scurt timp(la figurat).

Cu siguranta ati observat fluxul de autori noi.Voi incerca sa aduc autori de calitate,si sa ii elimin pe cei inactivi.Mai sunt cativa autori,care s-au inscris,dar nu au postat,sau au postat un articol,dupa care au abandonat.Nu are rost sa tinem locurile ocupate pe 100 Ro cu acesti blogger inactivi.Intotdeauna vor fi locuri pentru persoane talentate,si cu caracter,iar daca nu mai sunt locuri pe 100 Ro,nu e problema,gasim noi o solutie.

Va urez toate cele bune,si sa o tinem cel putin asa si de acum incolo,ca peste un an sa pot scrie in loc de "500 de vizitatori pe zi", "50 000 de vizitatori pe zi". :) Bafta!

3 comentarii: