Numai cei maturi nu inteleg...

Pastram intr-un colt al memoriei fragmente din copilarie. Eu, tu, el, ea, noi, voi si oricine. Aceste amintiri dragi devin parca mai semnificative si mai pline de duiosie acum, de Craciun.

Pentru cateva clipe macar, suntem iar copii, ne identificam si redevenim noi, cei de odinioara. Sfidam astfel spatiul si pe maestrul timp care a tinut cu tot dinadinsul sa ne transforme in adulti.

E recordul nostru pe care il doboram cu fiecare Craciun. E una dintre lucrurile cu care suntem binecuvantati.


Tuturor copiilor, noapte buna! :)


Cleopatra Stratan - Noapte buna !
Vezi mai multe video din Muzica

5 comentarii:

  1. Copilul din noi nu moare niciodata draga mea Oana...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,mi-era pe degete sa scriu asta,ai completat tu...:).din fericire,pentru ca altfel am imbatrani inainte de vreme...

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar descoperisem intr-o noapte cate suflete de copii exista pe blog!
    E minunat sa fii copil, din nou pe soba la bunica, incalzindu-ma de la sanius si bunica mea cantand in timp ce pregatea de-ale gurii...

    ...dar bunica nu mai este, nici casa coplilariei, si nici soba, ptr ca cel care-a cumparat acum 2 luni pamantul a daramat tot-tot, in afara de regretul meu ca n-am avut bani ptr a cumpara de la matusile mele casa...
    Dar e minunat sa fii copil si sa mai crezi in minuni!!!!!
    Noapte buna, copii!

    RăspundețiȘtergere