Momente...






Sunt momente in care as vrea sa te ravad…momente in care as vrea sa’ti sarut buzele moi,sa’ti resimt respiratia pe pieptul meu,sa adorm in bratele tale in timp ce imi mangai parul si iti pierzi degetele prin el,adormind cu capul langa al meu…sunt momente in care as vrea sa te vad dimineata,aducandu'mi micul dejun,impreuna cu o sarutare patimasa pe frunte,cu un zambet gingas si cu o privire plina de iubire,patos si amor…sunt momente in care imi este sete de tine si nu pot sa adorm,am asa o dorinta sa te vad iar langa mine,macar pentru ultima data…amintirea ta,trupul tau,sufletul tau cald si candva numai al meu ma aduc la disperare…dupa ore,reusesc sa adorm cu lacrimi in ochi,cu amintirea ta in gand, cu poza ta in mana mea,cu sticla de vin rosu rasturnata langa pat,ascultand melodia ce o ascultam odata impreuna,doar noi doi,in timp ce fumam si ne priveam lung,tacut si linistit…in timp ce imi tineai mana aproape de sufletul tau,in timp ce imi ascultai respiratia si imi mangaiai fata…mi’e dor de tine,mi’e dor de ce am fi putut fi,mi’e dor de dragoste…mi’e dor de vorbele tale care erau asa de putine,dar aveam o insemnatate imensa…mi’e dor sa retraiesc acele momente in care ma faceai sa ma simt asa cum nu pot descrie in cuvinte…
Sunt momente in care as renunta la tot ce am doar pentru a retrai o asemenea dragoste ,asa cum am trait cu tine…sunt momente in care merg singura prin parc,incercand sa gasesc o persoana care sa’mi atraga atentia,care sa’mi zambeasca gingas,o persoana capabila sa renunte la teama,la prejudecati ,capabila sa isi ofere sufletul si trupul unei singure fiinte,capabila sa’si asume riscuri…capabila de un nou inceput,frumos si interminabil…oare am putea sa ne intalnim fata in fata,si nu in vise,sa ne cunoastem,sa ne indragostim,si sa traim vesnic unul alaturi de celalalt?...

Un comentariu:

  1. ...nu stiu ce comm sa las...nu prea mai am cuvinte, cred ca raspunsul ar fi.."nu me-am nascut in locul potrivit"

    RăspundețiȘtergere