Lasati iubirea necenzurata...


Redevenim copii pentru catva timp,in aceste zile minunate, spunea Grosso,asa este,spiritul Craciunului aduce armonie in casa,iar armonia vine cu lumina si zambete,cu totii am vrea sa existe numai zile luminoase si numai bucurii,viata sa fie un vis al implinirilor,dar,din pacate visul e scurt ,realitatea este zdrobitoare uneori,dar noi oamenii avem speranta,fara ea ar fi greu sa mergem mai departe.Chiar daca si in spatele sperantelor mele se ascunde uneori multa durere,pentru ca nu-i usor sa-ti gasesti linistea sufleteasca,o port mereu in suflet,atunci cand mi-e greu o scot la inaintare si ea imi duce pasii spre vise ,din care uneori parca nici n-as vrea sa ma trezesc.
Cel mai greu drum mi se pare drumul spre mine,spre mine insami,uneori mi-e greu sa ma inteleg...dar,introspectiile pe care mi le fac ma ajuta,e bine sa stiu ce vreau de la viata,ce astept sa mi se intample,cat si ce pot sa ofer eu ,si da!e important sa stii sa oferi,am invatat de-a lungul vietii asta,sa oferi fara sa astepti nimic in schimb,pentru ca viata iti ofera inapoi atunci cand nici nu te astepti,si atunci e minunat!e mai mult decat un dar,e o binecuvantare venita de sus...dar,e bine sa stii si sa primesti,chiar daca uneori e prea greu sau poate prea usor....de ce spun asta?...hm!!!
Anul trecut am avut o experienta nefasta,am crezut ca ma intalnesc cu sotul meu,D-zeu sa-l ierte,dar,am luat aceasta experienta ca pe un dar venit de Sus,am inteles ca El a vrut sa fiu mai puternica,sa lupt...si am luptat,si am invins! si m-am simtit ca noua,ca un nou nascut,am inceput parca o alta viata...si nu mi-e frica de nopti si zile care merg fara rost uneori spre miazanoapte,stiu ca El,ma tine pe brate,credinta,ma ajuta sa trec peste tot cu bine.Imi scoate in cale mereu oameni care ma iubesc,azi spre exemplu,cand mi-am deschis mobilul,aveam zeci de mesaje cu urari de sarbatori,dovada ca lumea nu m-a uitat chiar daca sunt departe...si ce poate fi mai minunat decat asta?sa stii ca esti iubit?!

Dar,in iubire e nevoie de daruire,de acea lumina,caldura,care sa faca ca totul sa vibreze,sa simti ca traiesti cu adevarat....nu incercati sa cenzurati sentimentul,bucurati-va de el din plin,viata asta e frumoasa dar trebuie ca noi  sa stim s-o facem asa...
Eu va doresc tuturor,iubire multa care sa va faca sa ajungeti la stele,sau  macar sa le admirati cu drag alaturi de cel/cea draga voua....e minunat!:)
Craciun cu iubire!

2 comentarii:

  1. Tasha, ai toata viata inainte!:)
    Asa gandesc rusii, ei nu au capat de drum!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da,Dane,asa este rusii sunt puternici,au gandirea optimista,nu le e usor,am verisori dincolo,e drept ca-i intalnesc rar,dar niciodata nu s-au plans,ba, dimpotriva!:)

    RăspundețiȘtergere