Despre mine cate putin


Buna! :) Sunt o fire calmă. Sunt născuta sub zodia Gemeni. Sunt foarte bucuroasă ca am o asa familie si nu mă tem de nimic, doar de moarte. Sunt foarte curioasă. Îmi plac filmele cu adolescenţi la liceu. Îmi place sa citesc doar cînd am chef. Îmi place sa scriu poezii sau povestiri. Cant la chitara si sunt pasionată de muzica. Îmi place sa scriu pentru blog si voi sa îmi citiţi inscrierile. Îmi place anotimpul vara, nu ca sunt nascuta in aceasta perioada doar ca mi sau petrecut multe lucruri frumoase vara, de acea îmi place sa înot. Îmi place sa fac poze vara la mare. Îmi plac parcurile de distracţii. Sunt o mare curioasă si vorbesc foarte mult si încerc sa îmi acumulez "limbarita" si sa o folosesc pentru scopuri bune de acea vreu sa mă fac actriţă.

3 comentarii:

  1. s-au si aceea. Bafta la partea cu actrita, dar incearca niste cursuri inainte. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. o sa incep sa fac niste cursuri pentru ca imi place foarte mult si multi spun ca sunt talentata. o zi buna!

    RăspundețiȘtergere