Bancuri Perle


1.Intr-un autobuz full, se urca controlorul:
- Mai e cineva fara bilet acolo, in fund?
- Eu sunt, domnule! Da' mi-l bag imediat.

2.Profesoara: - Cine se crede prost, sa se ridice in picioare!
La care, un elev s-a ridicat.
Profesoara: - Mai, tu chiar esti prost?
Elevul: - Nu! Dar mi-a fost mila sa va las doar pe d-voastra in picioare.

3.Un tip merge la oficiul postal, cu o scrisoare.
Functionara il intreaba:
- Par avion?
- Nu, nu pareti!

4.Profesorul de muzica, despre o piesa muzicala:
"V-as pune-o dar e prea lunga!".

5.Profesoara, dupa 10 minute de racnit la elevi:
"Ma doare glasu'!".

6.Perle din extemporale:

1. "Dialectele limbii romane sunt a-roman, b-roman, c-roman ..."
2. "In nuvela 'Duios Anstasia Trecea', D.R. Popescu l-a agatat pe partizanul sarb de coada unui cal si l-a aruncat, mort, in poiana lui Iocan, unde Moromete facea, duminica, politica ..."
3. "Dupa impuscarea caprioarei, tatal si fiul s-au dus sa o friga, pentru ca aveau o fata bolnava. Natura participa la mancarea caprioarei." ( N. Labis, 'Moartea caprioarei')
4. "Dar nici Mircea cel Batran nu s-a lasat mai prejos, spunandu-i ca, daca vrea sa inghita Dunarea, ostile lui Baiazid sa incerce razboi cu el, nu-i doreste vre-o data ..." (Scrisoarea a III-a)

7."Nevasta-mea este o femeie care, oricate greseli as face, tot o iubesc" - Vali Vijelie

8."Daca in 5 minute nu sunteti in clasa, ii pun absenti si pe cei care nu sunt prezenti...".

9.Profa de romana: "Vreau sa-l termin pe Bolintineanu ora asta!".

10.Profu', in legatura cu examenu':
"Eu nu vreau sa va pic! Da' nici sa va trec!!!".

Un comentariu: