Bancuri....


Anul asta o sa ma deghizez in Mos Craciun si o sa ma duc numai la
copiii cuminti...
Care au mamici obraznice.

I se spune unui cioban ca acum folosind tehnologie moderna s-a
introdus ADN uman intr-o oaie.
Acesta raspunde neimpresionat:
- Eu fac asta de 20 de ani!

Se zice ca de Craciun va fi lansat cel mai nou hit romaneasc :
Taxi feat Fuego - Esti impodobibila

Imi aduc aminte ca prin anii '70 am fost luat prizonier...povestea un
batranel nepotului sau.
- Da' ce, bunicule, pe atunci eram in razboi?! intreba nepotul, mirat.
- Nu, baiete...raspunse bunicul. Atunci m-am casatorit cu bunica-ta

-Cum se zice mai nou in loc de "a umbla cu cioara vopsita"?
-A iesi cu tiganca blonda!

Un betiv, plin de bunavointa, explica:
-Apa este un lichid incolor si insipid care se foloseste la spalatul
rufelor si despre care unii spun ca se poate bea.

- Unde lucreaza sotul tau?
- La serviciul de paza si protectie.
- Aha...e gardian.
- Nu, e muncitor la fabrica de prezervative.

Doi ardeleni, pe drum. Unul calca si striveste un melc.
- De ce-ai strivit biata faptura?
- N-ai vazut ca ne urmarea de 3 ceasuri?!

-Dragule, sa stii ca eu am facut sex si cu alti barbati!
-Si eu!


Ce sa fie?
Inainte de a o folosi, sta atarnata, cand o folosesti, e mare si tare,
cand ai terminat sa o folosesti, picura.
Sa-ti fie rusine la ce te-ai gandit! E umbrela.

Cel mai iubit animal de companie din familia mea este puiul rotisat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu