:: Viata de cuplu

Titlu: Viata de cuplu
Autor:: eu
Articol: Viata in doi e mai usoara... Cel putin asa am inteles de la parintii mei,asta vreau si eu sa cred. Uneori insa sunt perioade cind iti vine sa fugi, si te intrebi oare nu ai facut vreo greseala?! Dar iti aduci aminte,atunci, de momentele care iti taiau respiratia si te ajutau sa evadezi din monotonia zilelor triste. Da, dragostea e un sentiment frumos, insa unii o inteleg nu asa cum ar trebui. pentru cei care nu au facut pasul spre casatorie, pot sa spun... La inceput crezi catot de ce ai nevoi este persoana de alaturi si dragostea voastra. Dupa, ce va mutati impeuna, iti dai seama ca pe linga cele de mai sus...ai nevoie de multa credinta, rabadare, putere, vointa, caracter, tre sa stii sa cedezi, si sa nu crezi ca ai mereu dreptate. E mai greu pt o femeie, ca oricit nu te-ai stradui un barbat nu-ti va permite sa fii la acelasi nivel cu el. Asa ca trebui sa fii o pisica, ca sa poti reusi, sa te vezi cu fetele, sa te retii la serviciu(pt ca esti responsabila si nu poti lasa lucrurile balta, sa cheltui cit vrei. Nu sunt casatorita, dar deja am obosit sa fiu pisica.....
--
Visitor Ip: 89.41.105.56

2 comentarii:

  1. femeile sunt folosite in sistemul nostru ca niste bombe psihologice..... hartuite si distruse....

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Pune-te in acord cu motanul tau, stabiliti-va reguli pe care sa le pastrati cu sfintenie! O sa inceapa sa iti placa, in cele din urma, sa fi pisica. Aristocrata!

    RăspundețiȘtergere