:: A inviat Michael Jakson

Titlu: A inviat Michael Jakson
Autor:: Odorica Ion
Articol: Bronzat la birou.
Dragii mei! Am venit fuga la calc. sa va spun, ce am vazut eu acum la tv.
Zic, ia sa vad eu ce invitati are Maruta la emisiunea lui pe Pro TV.
Ce credeti ca vad? Michael Jakson. A inviat Michael Jakson. Este adevarat!
Dar nu stiu de ce Maruta, i se adresda cu numele de Marinela Nitu.
Era exacrt asa cum era Michael Jakson mort, dar nu, parca el nu era asa umnflat la fata.
Totul a culminat cind a scos dintr-o poleiala o varza, pe care a oferit-o invitatilor si imediat Maruta a rupt o foaie si a inceput sa manince cu pofta din ea.
Michael, sanchi Marinela, a spus atunci ca si ea este, ca o varza. Vai cita inteligenta. Ptiu sa nu fie de deochi.
Atunci am inchis tv. si am fugit sa va scriu, caci cred ca, am avut halucinatii. Cum a inviat M.J. si cum de seamana atit de bine M.Nitu, cu M.J. in salvare(parca el era mai frumos). Vai ce halucinatii. Macar de ma vedeam eu tinara si sanatoasa, acum 4o de ani. Sa nu uit M.Nitu a spus ca s-a impacat cu sotul, de care a divortat, dupa 4 ani de despartire. E foarte important, nu puteam sa dorm daca nu stiam, nici dvs.
Poate ma ajutati dvs.cu explicatiile de rigoare caci eu, nu stiu ce sa mai cred. Mai ales faza cu varza, cind a spus ea este ca o varza.Si eu atunci am vazut verde, la ea in pantaloni.
Ma scuzati, daca v-am intrerupt, dar este una din cele mai mari traznai, vazuta de mine la Maruta.
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu