:: Aiureli

Titlu: Aiureli
Autor:: Gmx
Articol: - Despre ce să mai scriu pe blog?
- Ce-ţi trece prin mine acum!
- Nu ai idee ce este în mintea mea, un amalgam de gânduri care mai de care mai ciudate. Vrei să se sperie puţinii mei cititori?
- Eu cred că este o idee bună, nu ai observat că alte bloguri sunt foarte populare tocmai din acest motiv?
- Să nu zici acum că ar fi amuzant să mai strecor şi câteva înjurături ?!!
- Una sau doua într-un post, nu mai multe.
- Nici nu mă gândesc!
- Şi nu înţeleg de ce te chinui să scrii cu diacritice ?! Nu vezi că altora puţin le pasă?
- Cum adică? Aşa este corect. Mă gândesc că alţii nu ştiu ce setari să facă sau ce plugin să instaleze ca să poată scrie cu diacritice aşa că le acord circumstanţe atenuate.
- Mai las-o încolo de corectitudine că nu îţi ridică nimeni statuie! Auzi, scrie despre sex şi ai să vezi cum numărul vizitatorilor o să crească foarte mult în foarte scurt timp.
- De fapt tu asta vrei să citeşti pe blogul meu?
- În definitiv, de ce nu?
- Mai lasă-mă cu tâmpeniile astea, nu ai înţeles nimic din ce ţi-am zis până acum!
- Tot ce se poate, una gândeşti şi alta spui. Nu pot auzi gândurile tale!
- Nu cred că ţi-ai dori asta!

Read more: http://www.gmxul.ro/2010/03/04/aiureli/#ixzz0hSZZjnm0
--
Visitor Ip: 79.113.153.17

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu