TENACITATE DE MILIŢIAN

Prin anii ‘80, sora mea lucra la un Institut de cercetare pentru seminţe şi în fiecare marţi ducea nişte probe valoroase la Bucureşti, pe lângă Piaţa Amzei pentru o verificare, omologare sau cam aşa ceva.

Într-o zi îmi cere ceva din poşetă şi rămân stupefiată. Avea un compartiment al poşetei plin cu amenzi de circulaţie de 50 de lei, toate din Piaţa Amzei, toate scrise de aceeaşi mână harnică.

Îmi explică râzând: Mi-e lene să trec pe trecerea de pietoni şi poliţaiul este cel mai mişto bărbat din România. Ne privim în ochi, ne zâmbim, ne salutăm şi apoi eu traversez şi el mă amendează. Dacă este ocupat îl aştept…

Proză afurisită mai găseşti la http://doinapopescu.blogspot.com

5 comentarii:

  1. De ce tocmai tenacitate de militian si nu..putere scazuta de seductie a femeii?

    RăspundețiȘtergere
  2. Cora,
    Imi permit sa-ti raspund eu:
    pentru ca militianul aplica principiul "intai munca si numai dup-aceea distractia"
    Din pacate distractia traversa strada si-si vede de drum...:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaah! Acu inteleg! Desi mi-e greu de crezut...am constatat ca mai intai de toate un barbat e Barbat si apoi militian, medic, sofer etc. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cora, se pare că eşti foarte tânără şi nu ai prins "omul de tip nou" din comunism.
    Cel mai dur miliţian din Brăila ceauşistă, teribilul Fane-Carnet îl amendase şi pe frate-su, şi oprise şi amendase pe şoferul maşinii partidului în care se afla primul-secretar Lungu, un zbir în faţa căruia tremurau toţi directorii din oraş.
    Dar cea mai tare fază a fost când un miliţian l-a amendat chiar pe doctorul care depăşise viteza fiindcă fusese chemat de urgenţă din concediu ca să facă o cezariană... soţiei poliţistului zelos!

    RăspundețiȘtergere