Noi doi...

Privim către niciunde,
Simţim cum ne cuprinde
Fiorul primei întâlniri
Ni se citeşte în priviri.
În dreapa ta e verde,
În stânga mea, tot verde
În faţă marea lină
Cu forme de felină.
Aici, pe bancă, chiar aici
Suntem noi doi şi-un licurici
Ce ne veghează dragostea
Pe banca mea, pe banca ta...
Licuriciul ne şopteşte-ntruna
Păşiţi pe mare, declanşaţi furtuna,
Furtuna sentimentelor ce înfloresc
La ceas de seară în stilul lor firesc.
Şi fruntea ta o sprijină pe-a mea,
Şi gândul meu îl sprijină pe-al tău,
O scoică iese acum din mare şi ne cântă
Pe acorduri dulci iubirea să pătrundă.
O iei în palmă, o desfaci uşor,
Îi spui că vrei o perlă s-aline al tău dor,
Un dor ce te cuprinde desi eu sunt aici
Un dor ce se transformă în mii de licurici.
Un dor la care marea participă şi ea
Complice este-ntruna cu-n gând de catifea
Şi firul ierbi-i martor la tot ce se petrece
Iubirea este una, nicicând ea nu va trece...

8 comentarii:

  1. frumos...şi tare delicată imaginea celor doi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Doi îndrăgostiţi până peste urechi.
    Iubirea face minuni.

    Gânduri bune la ceas de seară!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubire, hop şi eu! Citind cu aviditate, ca de fiecare dată... De fapt, hai să dau din casă şi să spun că te şi citesc cu aviditate şi te şi iubesc cu aviditate. Fericit mai sunt!

    RăspundețiȘtergere
  4. Avidul meu drag, fericiţi suntem amândoi fiindcă am avut şansa de a ne întâlni.

    Te iubesc, minune de om!

    RăspundețiȘtergere
  5. Poezia ta e ca apa de munte curge lin ,o apa cristalina,pe alocuri mai face cate-o genune si acolo va intalniti voi,va uniti in ganduri si apa razbate mai departe printre pietrele care-i stau in cale.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si continuarea ar fi cam asa....si acea apa cristalina ,strabate kilometri de distanta ca sa ajunga intr-o mare...o mare de iubire,o mare de dor.
    Suneti o poveste,o poveste adevarata!imi sunteti tare dragi!

    RăspundețiȘtergere
  7. tasha,
    eşti o persoană tare dragă sufletului nostru. Cristian şi cu mine vorbim deseori despre tine, ca să dau din casă,chiar spre dimineaţă, pe la orele 3, mânca, pizza şi vorbeam despre tine, nu te bârfeam, vorbeam despre scrierile tale, despre calitatea pe care o ai, aceea de a fi om.

    Despre faptul că sufletul tău dispreţuieşte ura şi mârlănia.

    Te îmbrăţişăm cu toată dragostea!

    RăspundețiȘtergere