Iubesc dimineţile!

Îmi plac dimineţile! Îmi plac dimineţile pentru că este momentul zilei în care îmi pot regla cel mai bine starea de spirit, pe care o păstrez pentru tot restul zilei (Corina Stama). Iubesc dimineţile pentru concertul vrăbiuţelor, al guguştiucilor şi al altor păsărele care îmi încântă auzul. Ador dimineţile pentru iarba fragedă inundată-n rouă. Dimineaţa renasc! În fiecare dimineaţă sunt un pic diferită, dar mereu aceeaşi.
Îmi plac dimineţile, chiar şi atunci când lenevesc în pat până târziu. Aş vrea să nu existe ceasuri deşteptătoare care să îmi taie din timpul pe care îl petrec doar eu cu mine. Căci, da, dimineaţa mă pun în acord cu mine însămi.
Iar aceasta este una dintre dimineţile în care îmi spun: "Cora, ce facem astăzi?" "Astăzi ne odihnim, draga mea!".

BUNĂ DIMINEAŢA TUTUROR!

Un comentariu:

  1. Eu mă bucur dimineaţa, pentru că mai văd lumina zilei,cu sau fără soare.
    Mă precipit toată ziua cu, sau fără rost, dar iubesc seara cu tot ce aduce ea până spre dimineaţă...:)

    RăspundețiȘtergere