:: Evrika

Titlu: Evrika
Autor:: Odorica Ion
Articol: Foto:cum ne asternem asa dormim.

Gata am gasit raspunsul, rapid si simplu pentru ce o duce poporul nostru rau, din totdeuna si din rau, in mai rau.
Mi-am adus aminte ca adolescenta fiind, am citit un interviu in revista Cinema in care a fost intrebata Barbra Streisand, in terpreta din Hello Dolly, ce a marcato cel mai mult in viata ?
A raspuns :cind eram mica am mers cu tatal meu vitreg, in oras si am cerut si eu politicos, sa-mi cumpere inghetata. Si tata mi-a raspuns, ca nu imi cumpara. La in trebarea mea de ce? Mi-a raspuns taios : pentru ca esti urita. Si nu i-a cum parat.Atunci a inteles Barbra Streisand adevarul si a luptat toata viata pentru a-si dovedi ca talentul, nu are legatura cu frumosetea.
Si eu am parafrazat tot asa, de ce o duce poporul nostru asa greu , fiind jefuit fara mila de toti, mintit zi de zi , acesta este raspunsul pentru ca este PROST.
Si azi am vazut la tv. reprezentantul sindicatului, armatei si serv.secrete, nu i-am retinut numele care a spus amenintator la sfirsit ca, o sa schimbe situatia. Asa am inteles eu. Nu cumva armata cu secu. au pus gind rau, sa debarce acesti excroci de la volanul tarii?
Eu asa am inteles, poate am inteles gresit, vorbele d-lui colonel.
Dar acesta este raspunsul la miracolul pe care il traim, saracirea la Maxim. Sintem prosti !
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
--
Visitor Ip: 85.186.214.25

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu