:: Ciocolată cu ţuică

Titlu: Ciocolată cu ţuică
Autor:: andreeamatei12.wordpress.com
Articol: Boys and girls,

La recomandarea unor prieteni, am căutat prin Paris, am găsit şi am mâncat ciocolată cu pere Villars. Am crezut că e ciocolată cu bucăţi de pere, o chestie delicioasă, ceva nemaiîntâlnit. Când am gustat din ea, mi-a explodat un lichid aromat (foarte tare aromat!) în gură. M-am uitat mai atent pe ambalaj, am constatat că pe el scria eau-de-vie-poire şi larmes de poire. Deci era cu rachiu de pere. Soţul meu a definit-o printr-o strâmbătură plus o formulă foarte plastică, fără să fi citit prezentarea: ciocolată cu ţuică. :) )

Aşadar, vă prezint ultima găselniţă comercială: ciocolata Villars Larmes de poire, ciocolată cu ţuică! Aviz amatorilor!
--
Visitor Ip: 82.120.160.203

2 comentarii: