Cernavoda la ora 1 dimineata (02 Feb 2010)

Dupa cum spuneam si acum cateva zile... se pare ca am prins gustul pozelor nocturne indiferent de conditiile meteo :D.
In aceasta seara, dupa ce am venit de la munca (ora 23)... impreuna cu un coleg de munca, Eugen, ne-am decis sa profitam de proaspata zapada care tocmai ce se asezase peste orasul nostru, si sa realizam cateva poze in diferite locatii ale orasului.
Recunosc ca am avut parte si de peripetii... am ramas cu masina blocati intr-o gramada de zapada langa Gara CFR, motiv pentru care vreme de 30 de minute am impins masina pana am reusit sa o scoatem din zapada.
Apoi, dupa ce am terminat de facut poze pe peronul garii, cand am dat sa urc pe peron caci eram intre sinele de cale ferata (veti vedea in poze), am avut parte de o "bucurie... mi-au cedat pantalonii la -3 grade Celsius :)).
Dar pentru ca eram abia la jumatatea traseului din ce ne propusesem pentru aceasta noapte... am ales sa imi continui sesiunea foto... chiar daca din cand in cand simteam cate o briza rece cum ma cuprinde prin pantalonii rupti pe ambele picioare.
Ce a iesit in cele din urma veti vedea in slide-ul atasat.



3 comentarii: