Colinde de Craciun

O colinda din nordul tarii,din judetul vecin- Maramures,regret ca cele din Oas de la mine nu au fost promovate pe youtube....sunt atat de frumoase...imi aduc aminte ca in copilarie (sunt in Oas de la 5 ani)am colindat cu copii de seama mea,primeam un colacut,nuci sau mere...eram atat de fericiti ca puteam aduce prin colinzile noastre bucurie gazdelor,imi amintesc ca intrebam"slobodu-i a veseli?" si numai dupa ce gazda raspundea"slobod,slobod...!!" incepeam colinda.
Cand fetele mele au fost de 4-5 ani am inceput sa le invat si pe ele colindele,cea care le-a placut foarte tare a fost"Nasterea Domnului nostru",era o colinda lunga,dar foarte frumoasa...o invatasem eu la Turt cand eram mica...dar se pare ca le-a placut mult si lor ca au invatat-o repede....evident ca cea care era in trend si o accesa cel mai usor lumea era"Marut,margaritar" cu rime usor de retinut.
Sursa videoclip :Youtube

2 comentarii: