Ne batem, ma bat..... peste chiur :))

luni, 23 mai 2011


Foto : Victor Ponta si Che Guevara.

Raluca  Turcan: Ponta este o caricatura a lui Che Guevara.
Nici cu Raluca Turcan nu-mi este rusine ca, a spus intr-o emisiune ca are 28 de ani si a fost corectata de un telespectator, ca are 32.  Uite cine conduce Romania si pe noi toti. Una care nu stie citi ani are, nici cu buletinul in mina.

Si in seara asta il aud pe  dl.Ponta ca, ne batem, ma bat pentru... Pe ce se bate, pentru cine, cu cine,  peste fund?
Poate  eu am avut o speranta prea mare,  referitor la opozitie, dar  moliciunea lor ma enerveaza la culme.
Nu stiu ce fac dar, nu se vede si nu se aude nimic!
Aud acum ce zice dl.Ponta,  USL  nu a fost facut  pentru a cistiga alegerileeeeee !!!!!!
Nu vor mai mult de 51 % etc...
Ce sa mai asteptam de la opozitie?
Oare in afara de mine, il mai aude cineva pe dl.Ponta, din cei indraptatiti sa il traga de mineca? Sau sa-i dea un sut in chiur?
De fapt mereu a spus ca,  la alegeri sa schimbam ceva prin vot. Dar pina atunci? Acum se duce dincolo de alegeri, la alegerile din 2016 !!! Citi oameni au murit, netratati si de foame? Citi oameni sint in strada? Tinerii au pierdut startul.... Opozitia, in afara de  atitudinea teatrala a dl. Antonescu din cind in cind, nimic altceva. Dar ce se intimpla acum, cu anuntatele demostratii de strada  si mitinguri anuntate de  sefii sindicatelor. Unde sint? Se pregatesc de vacanta sau au si plecat ?
Doamne unde am ajuns !!! Numai vorba asta moale  a lui Ponta, ma scoate  din sarite. Daca ar fi linga mine, m-ar pagubi de 2 palme.Dar si PSD-ul in ce hal a ajuns!  Toti smecherii s-au dus la Basescu si i-au lasat  si pe Ponta si pe noi cu curul in drum.  Asta da politica, este o mare curva. Dar noi  cei multi? Aud ca zice ca vom ramine cei mai saraci......, grozav !!!! Asta imi da speranta de m ai bine. Ce mai, opozitia sta comod in Parlament  pe fotolii si nici ca-i pasa de noi. Si noi ca niste copii ne-am facut sperante  de la ei, de la alegerile din 2012. Cint sintem de infantili !!! Ei pregatesc terenul pentru 2016. Poate ca, gindesc ca si in 2012 tot Basescu este presedinte si nu vor putea face nimic. Isi leaga sperantele de 2014  cind Basescu nu va mai canmdida. Cit cinism, fiecare  pentru el si noi  ceilalti ce vom face, ca legile nu sint respectata, sin partea gruparii mafiote care ne conduce tara !!!!
Asa perspectiva avem? Eu sper sa ne trezim si dupa venirea la putere a USL  cu toate ca dl. Ponta zice ca, nu a fost facut sa  cistige alegerile(???????), sa  dea in judecata la forurile internationale FMI-ul, care a  imprumutat bani tarii noastre si noua intregului popor pentru a  cistiga PDL si Basescu alegerile si sa aiba de furat, incit sa asigure viitorul  pentru 1000 de ANI LOR SI  NEAMULUI LOR.
A spus citeva cuvinte despre etnobotanice. Gata, a terminat, parca a plouat cu laturi. O emisiune in direct scrisa de mine dar, am omis citeva  alte perle spuse de dl. Ponta, deoarece nu am apucat sa le scriu si cu toate ca mi-am propus sa nu le uit, le-am uitat.. Noapte buna drag popor, ca  are cine ne conduce.....MAFIA.
Mai am o singura speranta(cam schioapa), ca numai la tv. la mine se vede porcaria asta. Si tinerii neamului nostru........unde sint?
Capul sus, pieptul inainte !!! papapa
P.S. Sa auzim numai de bine vorba lui Constantin Niculai Munteanu, de la Europa Libera.
http://dariaion.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu