Magic start

Este o zi frumoasa astazi ! Prima dupa vreo cateva in care vremea a fost mai mult in asociatie cu norii care aduceau ploaia(de altfel nu multa cantitativ, dar prelungita). Si cum saptamana aceasta, numai chef de dat jos din pat la ore matinale nu ai, aproape tot timpul m-am trezit fara vreun chef aparte de plecat la facultate. Dar pentru asta, si pentru multe altele exista Magic FM. Cred ca v-am mai povestit eu despre faptul ca imi place acest post de radio mai mult decat oricare si ca muzica lui ma incanta la orice ora.


Cum am inceput sa apreciez aceasta muzica ? Hmmm...povestea incepe undeva cand eram copil, si cum pe atunci nu existau PC-uri, laptopuri, net sau alte chestii d-astea, eu ascultam muzica la casetofonul cu dubla caseta a lui tata, ce prindea si radio si chiar si inregistra. Pe vremea aceea nu existau CD-uri, asa ca tata avea o colectie foarte frumoasa de casete audio cu artisti clasici ai muzicii internationale si ascultam toti melodiile acelea. Cred ca nu o sa uit niciodata aceste timpuri, imi aduc aminte cum ascultam si memoram povesti si basme tot pe acelasi principiu...ce vremuri...


Dar sa revenim, timpul a trecut, muzica a evoluat, melodiile pe care cresteam deveneau altele, mai ales prezente pe Atomic TV, ulterior TV K Lumea, iar undeva prin clasa a 6a, muzica rap avea sa imi intre in suflet poate pentru totdeauna, alaturi de primul album al lui Bitza. Pe masura ce timpul trecea, treceam prin multe lucruri delicate la acea varsta, si parca ma simteam mult mai motivat, mai linistit si mai bine in pielea mea cand ascultam acele lectii de viata pentru mine la vremea aceea, cand inca consideram ca viata si oamenii se invart in niste lumi cu cer senin si probabil cu baloane albastre(ca rozul nu ma pasioneaza).


Ajungem si prin vara anului 2009, cand eram prezent pe aici, povestindu-va din ideile mele, si uite asa constat ca un bun prieten de-al meu era fascinat de cateva melodii mai vechi. Le auzisem si eu, dar nu imi pareau atat de cunoscute, incat sa le cant. Imi spune ca gasise topul celor mai ascultate 1000 de melodii din ultimii 30 ani. Parca vrajit de magia melodiilor, incep sa ascult si eu cateva, il iau si il analizez acasa, si descopar multi din artistii si piesele care ma incantau cand eram mic. De atunci, am inceput practic sa ma reindragostesc de muzica acelor ani si sa devin un ascultator cu perspective multiple.


Nu se pune problema ca am renuntat la muzica ce imi place, dar cu bucurie pot spune ca am adaugat la aceasta multe piese magice de-a dreptul, iar in ultima perioada, Magic FM, este cu mine inca de dimineata in casti, iar acasa ma bucur de muzica sa online.


Pentru ca cele mai frumoase momente din viata au muzica lor !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu