Funeriu: Ca ministru, nu am nevoie de diploma!

Ministrul Educatiei, Daniel Funeriu, a aratat ieri ca nu si-a echivalat studiile pentru ca functia pe care o ocupa si activitatile pe care le desfasoara nu necesita acest lucru

Funeriu: Ca ministru, nu am nevoie de diploma!
In plus, Funeriu a apreciat ca este nefiresc ca, din functia pe care o ocupa sa ceara subordonatilor sa-i echivaleze studiile.
"Nu mi-am echivalat studiile. Exista si un motiv. Am plecat din tara la finalul clasei a XI-a. Mi-am terminat bacalaureatul la Strasbourg, in Franta, masterul la o universitate din Franta, «Louis Pasteur», si doctoratul tot in Franta. Daca as dori un post in sistemul universitar, in care se cere echivalarea studiilor, sa zicem de profesor universitar, atunci in mod evident ar trebui sa am echivalate o serie de acte si atunci intram pe o alta procedura", a spus Funeriu.
Ministrul a aratat ca, poate pana la inceputul anului universitar, va functiona preocedura recunoasterii automate a studiilor, daca diploma a fost emisa de o universitate de prestigiu din lume.
Dupa numirea in functia de ministru, in presa au aparut relatari conform carora Daniel Funeriu are doar unsprezece clase, conform legii invatamantului din Romania, in conditiile in care nu si-a echivalat diplomele pe care le-a obtinut in strainatate.
Autor:
Marian Andrei
Sursa:
Mediafax
Taguri:
funeriu, ministru, studii, echivalare



P.S. Ca medic, simplu medic, in conditiile in care lucrez intr-un oras in care as avea nevoie de alti 4 colegi pentru a face toata treaba in tot orasul, pe aceleasi lucrari, si in conditiile in care nu vine nimeni pe astfel de posturi din cauza salariilor mizere, mi se cere sa obtin tot felul de certificate de participare la cursuri, simpozioane, manifestari, etc, etc, etc, toate platite din propriul buzunar cu bani grei, in conditiile in care, pentru a ma informa despre noutatile in domeniu, este suficient, dar si mult mai comod si mai eficient, sa citesc "in draci" carti, publicatii si ce mai apare pe internet, fara sa ma contorizeze cineva in mod special. Poate explica cineva paradoxul?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu