Teoria mea

Afise publicitare, anunturi de toate felurile prin mass-media ca azi 21 mai 2011 este sfarsitul lumii in jurul orei 16:00. Banuiesc ca ati auzit zvonul, deci nu o sa dau si alte detalii despre el. Ei bine acesta nu a venit desi il asteptasem cu sufletul la gura. (ma rog exagerez putin, chiar nu imi pasa).
Se vorbea peste tot si multa lume a fost speriata despre aceasta veste, dar interesul celor care au facut acest lucru era pentru a castiga rating. Din nou, prostia castiga rating.(Articol asemanator). S-au facut multe profetii false.


Bun acum sa va spun de ce asteptam eu acest sfarsit desi nu credeam o boaba din ceea ce se auzea.
Nu mi-e frica de moarte, pentru ca eu privesc moartea ca pe o eliberare.
Orice sfarsit are un nou inceput.
Iar daca sfarsitul era aproape, cu siguranta venea un inceput mult mai frumos, care probabil eu nu il mai apucam, dar stiam ca lasam in spate o lume slab organizata si tindem spre adevaratul rai.
Prea multa prostie, rautate si multe alte lucruri care te face sa te saturi de aceasta lume, bineinteles nu toti sunt prosti sau rai dar in proportii mari dam dovada de involuare.
Pentru acest sfarsit al lumii eu am o teorie, acesta nu va veni peste noapte si POC..lipsa semnal. acesta va veni in timp si va da semne care se asociaza foarte bine cu o pentagrama.
Foc, Apă, Aer, Pământ, Spirit
 Va pare cunoscut Arca lui Noe (Apa), Eruptii vulcanice, razboaie (Foc), Cutremure (Pamant), Tornade (Aer), Zombii, vampirii, fantomele si alte supranaturale-care se cred mituri si totusi intamplarile sunt prea multe (Spirit).
Ei bine toate acestea reprezinta pentagrama care din punctul meu de vedere este foarte puternica, chiar mai puternica decat crucea incat atat credinciosii cat si satanistii s-au ingramadit pentru a o adopta. Toate se invart in jurul pentagramei, iar cercul pare a fi pamantul nostru mult iubit.
Nu spun ca afirmatiile mele sunt adevarate, desi pot oferi argumente, este doar o teorie proprie.
Ei bine daca luam si alte puncte de vedere putem sa credem ca "dincolo" nu e nimic. Si uite ca aici apar o multime de argumente contradictorii, pentru ca vine un ateu care se bazeaza pe stiinta, crestinul care se bazeaza pe biblie. Dar va ofer un citat care va poate da un raspuns: " Stiinta fara religie este imperfecta, religia fara stiinta este oarba"

Fiecare crede ce vrea, adopta o religie care ii se pare mult mai reala, sau ramane fara, dar cea mai mare prostie mi se pare ca sa fi botezat sau adoptat de mic la o religie dupa parinti, frati, surori, preoti. Fiecare trebuie sa studieze religiile si sa isi aleaga singur calea buna sau rea. La fel, cursurile de la scoala Religie ar trebui sa fie o religie generala, nu doar o singura religie, pocaitii fiind scutiti. Nu! Ar trebui sa se studieze la scoala toate religiile iar apoi fiecare sa isi aleaga daca doreste religia preferata. Pana atunci, ne vedem la repatriere!

Un comentariu:

  1. Frumoasa aceasta explicatie despre crestinism si sf. lumii..fiecare crede ce este mai bun pentru sufletul lui.

    RăspundețiȘtergere